نسخه چاپی

پایین‌محلی: برنامه قالیباف جامع‌ترین برنامه اداره كشور است

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان گفت: برنامه‌های قالیباف برای اداره كشور جامع‌ترین برنامه‌ای است كه از سوی نامزدهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، عیسی پایین‌محلی صبح امروز در جمع اعضای ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان اظهار داشت: مولفه‌های گفتمان قالیباف در چندین سال اخیر قوام یافته و برآمده از تجربیات ایشان، سوابق انقلابی و جهادی، تحصیلات دانشگاهی و تجارب مدیریتی در عرصه‌های مختلف از جمله شهرداری تهران است.

وی تصریح کرد: دوران مدیریت این نامزد اصولگرا در شهرداری تهران را می‌توان دوره بلوغ الگوی مدیریتی و تثبیت مولفه‌های گفتمانی وی دانست.

پایین‌محلی با اشاره به ولایت محور بودن قالیباف اضافه کرد: در دیدگاه قالیباف رهبری به عنوان فصل‌الخطاب و عامل وحدت جامعه اسلامی قلمداد شده است.

عدالت و پیشرفت سرلوحه برنامه‌های قالیباف

وی ادامه داد: بیرق وحدت همواره در دستان مقام معظم رهبری است و ما باید همواره توجه داشته باشیم که چشممان را از این پرچم برنداریم که صراط مستقیم آنجا است.

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان با اشاره به نگاه منصفانه، معقول و معتدل قالیباف نسبت به غرب یادآور شد: این نگاه، معلول توجه ایشان به نظریات شهید زنده تاریخ آیت‌الله مطهری نسبت به غرب است

پایین محلی، نوگرایی و نواندیشی، اعتدال و میانه‌روی، آرمان‌گرایی واقع‌بینانه، عقلانیت و پیشرفت‌خواهی را از دیگر تفکراتی دانست که می‌توان به طور وضوح ردپای آن را در برنامه‌های وی یافت.

خدمت به مردم بزرگترین کار سیاسی است

وی با اشاره به دیدگاه نامزد اصولگرای موردنظر خویش در زمینه سیاست‌زدگی در کشور اذعان داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های قالیباف در کشور این است که چرا مسایل فنی و مدیریتی با مسائل سیاسی آغشته و مسموم شده‌اند.

پایین‌محلی ادامه داد: از نظر قالیباف خدمت خوب، بزرگترین کار سیاسی است و از سیاست‌بازی باید تنفر داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این اندیشه، معنای واقعی سیاست، تدبیر و خردورزی برای اداره امور مردم است، اما سیاست‌بازی یک آسیب است و البته بسیاری از مشکلات فعلی کشور ناشی از آن است.

حضور در ستادهای انتخاباتی ادای تکلیف است

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان، عرصه انتخابات را عرصه سختی ارزیابی کرد و گفت: همه در این عرصه باید فارغ از نتیجه به تکلیفمان عمل کنیم.

پایین‌محلی ادامه داد: حضور فردی رزمنده، جهادی و دلبسته به نظام و ولایت موجب شد تا با نیتی خیر و حس تکلیف در حمایت از این نامزد اصولگرا وارد میدان شویم تا هر چند نقشی کوچک در عمل به شعار مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی ایفا کنیم.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی توسط اعضا و حامیان ستادهای تبلیغاتی مرتبط با قالیباف گفت:‌ با علم به این موضوع که همه نامزدهای ریاست جمهوری برای خدمت به نظام آمده‌اند، ضمن احترام به همه سلایق و رقبای انتخاباتی و طرفدارانشان باید تنها به ارائه برنامه‌های نامزد خود بپردازیم و کاری به دیگران نداشته باشیم.

پایین‌محلی تصریح کرد: با معرفی درست نامزد مورد نظرمان به مردم و تبیین مناسب برنامه‌های وی، می‌توانیم نقش اصلی خود را در امر تبلیغات ایفا کنیم.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...