نسخه چاپی

فتح الله زاده: استقلال را چشم زده‌اند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: همانطور كه پیروزی پرسپولیس در دربی دیگر تكرار نمی شود، بردهای پیاپی ما نیز به تكرار نخواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی فتح الله زاده نیز همچون همتای پرسپپولیسی خود یکی از میهمانان تلفنی برنامه نود بود.

او درباره دلایل افت آبی پوشان گفت: مابازیکنان خوبی را از دست داده ایمو دلیل این افت فنینیست، بلکه ما را چشم زده اند. جباری یکی از بازیکنان خوب بود که مصدوم شده و اگر جراحی کند، یک ماه نمیتواند به میدان برود. در غیر این صورت باید تحت مداوا باشد.

مدیرعامل استقلال درخصوص علت جدایی دکتر نوروزی، پزشک فصل گذشته تیم اظهار داشت: او خودش درخواست جدایی داد؛ زیرا برای اخذ مدرک دکترای تخصصی اش مشکل داشت. البته هنوز نیز از به من مشاوره پزشکی می دهد.

فتح الله زاده اشاره ای نیز به دربی داشت و عنوان کرد: به رغم شکست هنوز هم مظلومی 4-1از پرسپولیس جلو است. به نظرم بازیکنان جوان تیم جوانی کردند، وگرنه می توانستیم چهار گل به حریف بزنیم. جریمه کادر فنی نیز به خاطر چهار باخت تیم در ورزشگاه آزادی بود. زاید مهاجم پرسپولیس فقط 6 ثانیه صاحب توپ بود و توانست سه گل بزند. دربی 74 یک معجزه بود و دیگر تکرار نمی شود؛ همانطور که 4 برد پیاپی ما دیگر تکرار نخواهد شد.

اودرباره انتقاد سید مهدی رحمتی از برنامه فشرده لیگ گفت: رحمتی به کسی بی احترامی نکرد و این حرف ها به خاظر فشار بازی ها است. ما در سه جام حضور داریم ، اما برنامه بازی های ما مانند سایر تیم هاست. تیموریان و جباری و میداوودی مصدوم شده اندو وقتی آنها در استقلال نباشند، در تیم ملی نیز نمی توانند به میدان بروند. آسیب دیدگی میداوودی مقابل سایپا به دلیل همین فشردگی لیگ است. البته امیدوارم این مصدومیت جدی نباشد. روزگاری آرزوی هر مهاجمی دریبل کردن منتظری بود، اما خسته شده و به آسانی دریبل می خورد.

۱۳۹۰/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...