نسخه چاپی

عضو شوراي راهبردي ستاد انتخاباتي جليلي در خراسان بزرگ:

ساده‌زیستی و مردمی بودن كف خواسته مردم از رئیس جمهور است

عضو شورای راهبردی ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان بزرگ با بیان علت عدم حضور زودرس جلیلی در انتخابات گفت: ساده‌زیستی و مردمی بودن كف خواسته مردم از رئیس جمهور است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، سعید خورشیدی صبح امروز در نخستین همایش رسمی هواداران جلیلی در مسجد قائمیه مشهد اظهار کرد: شناخت نیاز‌ها و شناخت دقیق گزینه‌های رئیس‌جمهوری دو مسئله مهمی است که باید بر مبنای بررسی آنها بتوانیم رئیس جمهور کارآمد و کاردان را انتخاب کنیم.

* بازگشت به شعارهای انقلاب اسلامی راهگشای مسیر توسعه است

خورشیدی با بیان اینکه باید اندیشه دینی در تمام ابعاد زندگی جاری و ساری باشد، خاطرنشان کرد: برخی دولت‌ها به دنبال این بودند که با استفاده از اندیشه‌های غربی مسیر توسعه را برای کشور رقم بزنند اما حال به این نتیجه رسیده‌ایم که فقط بازگشت به شعارهای انقلاب و دین‌مداری می‌تواند راه‌گشای مشکلات باشد.

وی یادآور شد: نگاه دقیق به اسلام نشان می‌دهد که اسلام برای رفع فقر و تبعیض برنامه‌های دقیق و مدونی دارد و می‌توان با بهره‌گیری از دستورات اسلامی، اقتصاد را به بهترین وجه مدیریت کرد.

عضو شورای راهبردی ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان بزرگ گفت: جلیلی بر استفاده از دیدگاه‌های اسلامی در حوزه مدیریت کشور تاکید ویژه‌ای دارد و همین نقطه قوت در امر کشورداری نظام اسلامی به شمار می‌رود.

* ساده‌زیستی و مردمی بودن کف خواسته مردم از رئیس جمهور است

خورشیدی ادامه داد: ساده‌زیستی، مردمی بودن و پرکاری از شرط‌های لازم برای ریاست جمهوری بوده و به نوعی می‌توان ادعا کرد که این شاخصه‌ها کف خواسته مردم از رئیس جمهور است.



وی با بیان اینکه جلیلی توانمندی اجرای آرمان‌ها و شعارهایش را دارد، گفت: یک رئیس جمهور باید در تمام صحنه‌ها نگاهی جدی به مسئله استکبارستیزی داشته باشد.

عضو شورای راهبردی ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان‌رضوی گفت: نظام اداری و بروکراسی کشور نیازمند اصلاحات بوده و مطالبه جلیلی اصلاح ساختار مدیریتی و نظام بروکراسی است.

* علت عدم حضور زودرس جلیلی در انتخابات

خورشیدی با تاکید بر اینکه دلیل حضور جلیلی در آخرین دقایق ثبت‌نام ریاست جمهوری، حضور نیافتن در بازی‌های سیاسی بوده، تصریح کرد: به اذعان جلیلی حضور زودرس در صحنه انتخابات سبب غفلت از مسئولیت شده و از همین حیث برای خدشه‌دار نشدن مسئولیت فعلی وی از حضور زودرس در این بازی سیاسی خودداری کرد.

عضو شورای راهبردی ستاد انتخاباتی جلیلی در خراسان بزرگ گفت: ولایت‌پذیری عملی در کارنامه جلیلی مشخص بوده و ظرفیت از نخبگان حزب‌اللهی در راس اهداف وی است.

شایان ذکر است ستاد حیات طیبه (شورای هماهنگی) ستادهای خودجوش مردمی دکتر جلیلی اعلام نموده است هیچ ستادی نماینده رسمی و انحصاری دکتر جلیلی نبوده و تشکیل ستادهای موازی در چارچوب منشور انتخاباتی حیات طیبه بلامانع است.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...