نسخه چاپی

فرمانده سپاه كاشان خبر داد

آمادگی بسیج برای همكاری با عوامل اجرایی انتخابات

عکس خبري -آمادگي بسيج براي همکاري با عوامل اجرايي انتخابات

فرمانده سپاه كاشان گفت: بسیج باید بستر و زمینه مشاركت و حضور حداكثری در انتخابات را به عنوان یك اولویت مد نظر داشته و آمادگی هر‌گونه همكاری با عوامل اجرایی انتخابات را در چارچوب قانون داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، جواد نائینی به مناسبت روز مقاومت دزفول و فتح خرمشهر در گلزار شهدای گمنام کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات فتح خرمشهر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون با انواع توطئه‌ها، دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی اسلام و نظام دست و پنجه نرم کرده است و به لطف خدا، همواره نیز پیروز بوده است.

وی افزود: پیروزی اسلام در تمامی میدان‌های نبرد و فتنه‌های دشمن، تنها با هدایت خردمندانه رهبری انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و ایثارگری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

فرمانده سپاه کاشان، در ادامه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در سرنوشت نظام اسلامی تأثیرگذار دانست و با اشاره به اینکه برخی قصد برهم زدن آرامش جامعه را در آستانه انتخابات دارند افزود: این افراد قبلا نیز امتحان خود را پس داده‌اند می‌خواهند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد و مأیوس کنند.

نائینی تصریح کرد: مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در این انتخابات نیز به مانند انتخابات گذشته با استفاده از رهنمودهای رهبری و حضور هوشمندانه خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح و ولایت‌مدار، بار دیگر تودهنی محکمی به یاوه‌گویان داخلی و خارجی می‌زنند.

فرمانده سپاه کاشان خاطرنشان کرد: همان‌طور که معظم‌له نیز اشاره داشتند، حضور حداکثری در اولویت اول و انتخاب اصلح در اولویت دوم قرار دارد.

نائینی در ادامه، با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری بیان داشت: ما بسیجیان باید رهنمودهای معظم‌له را محقق کرده و با برگزاری، جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری، معیارها و شاخص‌های مورد نظر ولایت را مطرح کنیم.

وی متذکر شد: بسیج باید بستر و زمینه مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات را به عنوان یک اولویت مد نظر داشته و آمادگی هر‌گونه همکاری با عوامل اجرایی انتخابات را در چارچوب قانون داشته باشد.

هم‌زمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت دزفول نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل صبح امروز با حضور در گلزار شهدای گمنام ضمن تجدید پیمان با شهدا، به اجرای مراسمی نظیر مولودی‌خوانی امیرالمومنین(ع) و همچنین قرائت زیارت عاشورا پرداختند.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...