نسخه چاپی

انیمیشن «سعید جلیلی» ساخته می‌شود

عکس خبري -انيميشن «سعيد جليلي» ساخته مي‌شود

انیمیشن دو دقیقه‌ای سعید جلیلی به‌صورت خودجوش در مشهد ساخته می‌شود.

فرهاد عظیما، کارگردان انیمیشن جلیلی با اشاره به ساخت انیمیشن دو دقیقه‌ای سعید جلیلی اظهار کرد: ساخت این انیمیشن از هفته گذشته کلید خورده و پیش‌بینی می‌شود تا 10 روز آینده رونمایی می‌شود.
وی افزود: فیلم‌نامه انیمیشن جلیلی بر مبنای شعارهای وی بوده و اصل مهم این است که جلیلی حضور مستقیم در انیمیشن ندارد.

عظیما با بیان اینکه انیمیشن جلیلی با تبلیغات دیگر رقبای وی در صحنه انتخابات تفاوت بسیار زیادی دارد، خاطرنشان کرد: در این انیمیشن از شعارهای جلیلی به طور نمادین استفاده شده و می‌توان گفت در بازار تبلیغات انتخابات با عنوان حرکتی خودجوش و اثری بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار جلیلی «پیشرفت در سایه مقاومت» است و بر مسئله شهدای هسته‌ای تاکید فراوان دارد، محور فیلم‌نامه را بر مبنای این دو مقوله کار کرده‌ایم.

کارگردان انیمیشن جلیلی با تشریح محتوا و نماد‌های این انیمیشن گفت: در این انیمیشن، خرمشهر با عنوان نماد مقاومت طراحی شده است.

عظیما یادآور شد: در بحث مقاومت نیز در نظر داشتیم بر روی پیشرفت تجهیزات نظامی کشور مانور دهیم اما به نظر می‌رسید از دید بین‌المللی مقوله صلح را تا حدی زیرسوال ببرد از همین حیث در حوزه پیشرفت شاتل فضایی را طراحی کردیم که در پایگاه نظامی نزدیک به خرمشهر پرتاب شده و نام این شاتل "ولایت14" است.

وی افزود: زاویه تماشای پرتاب این شاتل فضایی (ولایت14)، مسجد جامع خرمشهر بوده و این نشان‌دهنده مقوله ولایت‌پذیری سعید جلیلی است.

کارگردان انیمیشن جلیلی گفت: در ادامه این انیمیشن، شاتل ولایت14 از مکان‌هایی چون خانه کعبه، کاخ سفید، فلسطین و بیت‌المقدس عبور کرده که این نشان می‌دهد انقلاب اسلامی ایران در سایه دین‌مداری و اسلام جهان را در سیطره خود قرار می‌دهد.

عظیما از حضور متعدد عکس‌های شهدای هسته‌ای در این انیمیشن یاد کرد و اذعان داشت: حضور شهدای هسته‌ای در این انیمیشن نماد خواسته و مطالبات و هم‌چنین احترام ویژه جلیلی به این شهدا است.

گفتنی است فرهاد عظیما کارگردان آثاری چون نبرد خلیج فارس بوده که در جشنواره‌های متعدد مورد تقدیر قرار گرفته و حائز رتبه‌های برتر شده است.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...