نسخه چاپی

امام جمعه سريش‌آباد:

رئیس جمهور آینده در پرتو اصل اساسی ولایت فقیه كارنامه‌ای موفق خواهد داشت

عکس خبري -رئيس جمهور آينده در پرتو اصل اساسي ولايت فقيه کارنامه‌اي موفق خواهد داشت

امام جمعه سریش‌آباد گفت: رئیس جمهور آینده باید به این نكته توجه كند كه در پرتو اصل اساسی ولایت فقیه است كه می‌تواند كارنامه‌ای موفق داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام محرم بیابانی امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در قروه با بیان اینکه سوم خرداد یک حماسه ملی است، گفت: پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه‌ها است.

وی تلاش معاندان برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه را ناشی از بی‌ایمانی دانست و افزود: ولایت فقیه عامل اساسی پیشبرد امور و پیروزی در نظام الهی و اسلامی است.

امام جمعه سریش‌آباد مهمترین مشکلات دولت‌های گذشته را فاصله گرفتن از فرامین رهبری عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور آینده باید به این نکته توجه کند که در پرتو اصل اساسی ولایت فقیه است که می‌تواند کارنامه‌ای موفق داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز 24 خردادماه تصریح کرد: مشارکت عمومی و حضور گسترده موجب تقویت اقتدار ملی است.

جعفر کاوه هم در این مراسم گفت: از پیامدهاى فتح خرمشهر تأثیر فوق‌العاده سیاسى ـ نظامى آن بر روند تحولات منطقه بود که منجر به تغییر برخى از معادلات منطقه‌اى شد و ظهور قدرت جدید ایران را اثبات کرد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه قروه با اشاره به اینکه الگوى تفکر و رفتار رزمندگان، شهدا و ایثارگران به عنوان یک فرهنگ ارزشى و حماسى بیانگر نقش بى‌بدیل ایمان، خلاقیت و ابتکار عمل در کسب پیروزى‌ها به‌ویژه فتح خرمشهر بود، تصریح کرد: این فرهنگ ارزشی براى همیشه در طول تاریخ مى‌تواند الهام بخش باشد.

وی در پایان هویت ملت ایران را برآمده از حماسه فتح خرمشهر دانست و افزود: این حماسه عظیم الهام‌بخش تفکر و رفتار ملت مقاوم ایران در صحنه‌هاى سیاسى، اجتماعى، نظامى و امنیتى خواهد بود.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...