نسخه چاپی

معاون فرهنگي، سياسي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها:

كاندیداهای ریاست جمهوری در مقابل قوانین كشور تسلیم باشند

عکس خبري -کانديداهاي رياست جمهوري در مقابل قوانين کشور تسليم باشند

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: افرادی كه برای ریاست جمهوری كاندیدا شدند باید ضمن حفظ روند مقاومتی، در مقابل قوانین كشور تسلیم باشند.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی قریشی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با محوریت حماسه سیاسی و اقتصادی در بوشهر اظهار داشت: همه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری که در پیام نوروزی ایشان تشریح شد، تلاش کنند.

وی بیان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان در این زمینه نقش مهم و تاثیرگذاری داشته و باید با بصیرت وارد این عرصه شوند.

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: نسل فعلی شاهد اولین انقلاب دینی بعد از انقلاب رسول الله (ص) در جهان بوده‌اند و این انقلاب حرف‌های تازه‌ای برای بشریت داشته است.

قریشی با اشاره به تمدن‌های گذشته بشری گفت: در اوایل قرن بیستم و با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد همبستگی و وحدت بین دین و علم بوده‌ایم و این در حالی بوده که در قرون گذشته دین و علم در تقابل هم قرار داشته‌اند.

وی اضافه کرد: ما به تعبیر رهبر انقلاب در دورانی به سر می‌بریم که دوران فتح خیبر و بدر است و کسی می‌تواند علم پیروزی را به دوش بکشد که آگاه، بصیر، ژرف اندیش و پایدار باشد و یکی از مراکز اصلی برای حرکت رو به جلو و پیروزی در این دوران دانشگاه است.

وی هم چنین بیان کرد: آنچه ما باید در این ایام انجام دهیم، این است که از خط مقاومت که در مقابل دشمنان کشیده شده، محافظت کنیم.

قریشی خاطر نشان کرد: وظایف کاندیداهای ریاست جمهوری حفظ خط مقاومت و استقلال کشور، ایستادگی و امید به آینده و تسلیم در برابر قوانین کشور است.

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: امروز ما در شرف برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم که این خود برای یک فرصت است و می‌تواند برای بازسازی فکری، باز تولید قدرت دوباره و قدرت نهایی در صحنه منطقه و جهانی، پشتوانه ملت باشد.

قریشی یادآور شد: امسال با وجود تحریم‌ها، دشمنان به این نتیجه رسیدند که اگر ایران در انتخابات، پیروز شود، به نقطه مصونیت می‌رسد و دیگر هیچ توان بازدارنده‌ای برای آن وجود ندارد.

در ادامه وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا چرخه رشد کشور متوقف شود و با ناامید کردن مردم، مسئولان را وادار به سازش کنند.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...