نسخه چاپی

احمدي نژاد:

44میلیون نفر در كشور سهام عدالت گرفتند

عکس خبري -44ميليون نفر در کشور سهام عدالت گرفتند

رئیس جمهور گفت: 44 میلیون نفر در كشور سهام عدالت خود را دریافت كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در جلسه شورای اداری استان لرستان که در فرودگاه خرم‌آباد با حضور مدیران دستگاه‌های اداری لرستان و خبرنگاران برگزار شد گفت: سهام عدالت یکی از طرح‌های موفق دولت نهم و دهم بوده که پول را از جیب بالادست‌ها به جیب اقشار کم‌درآمد سرازیر کرده است.

وی با بیان اینکه، هر خانواده 4 نفره که سهام عدالت گرفته‌اند امروز ارزش سهام آن‌ها به بیش از 20 میلیون تومان رسیده گفت: امیدواریم که در دولت آینده مردم سهام عدالت خود را دریافت کنند.

احمدی‌نژاد به بخشی از کارهای خود در دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: هدفمندی یارانه‌ها، ایجاد صندوق مهر امام رضا(ع)، مسکن مهر، بنگاه‌های زودبازده و ... از جمله کارهایی بوده که در این دولت به خاطر اقشار کم‌درآمد انجام گرفته است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه هر کدام از این طرح‌ها با مخالفت‌های گسترده‌ای روبرو شده گفت: دولت نهم و دهم از طریق بنگاه‌های زودبازده بیش از یک میلیون شغل دائمی ایجاد کرده است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: این دولت در تمام زمینه‌ها و بخش‌ها در بخش مدرسه‌سازی، ورزش و ورزشکاری، گازکشی به شهرها و روستاها و در اقتصاد و صنعت نیز کارهای بزرگی انجام داده است.

رئیس جمهور گفت: در این 8 سال کارهایی که توسط دولت نهم و دهم انجام گرفته قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای در طول انقلاب اسلامی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره در بخش راه‌ کارهای بزرگی نظیر احداث و راه‌اندازی آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها صورت گرفته است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز محور بندرعباس و بندر امام با شمال کشور به صورت آزادراه راه‌اندازی شده و این مسیر جزو امن‌ترین جاده‌های کشور محسوب می‌شود.

احمدی‌نژاد گفت: با راه‌اندازی این دو محور کریدورهای شمال به جنوب به خوبی به هم وصل شده‌اند و آمار تصادفات و صرفه‌جویی در حوادث به طور چشمگیری کاهش داشته است.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه، روز اولی که دولت نهم شروع به کار کرد تولید فولاد خام در کشور سالانه زیر 10 میلیون تن بود، گفت: امروز این تولید به 23 میلیون تن رسیده و تا پایان دولت دهم آن را به 25 میلیون تن در سال می‌رسانیم.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: در ابتدای دولت نهم تولید سیمان کشور 32 میلیون تن در سال بوده که امروز این تولید را به بیش از 86 میلیون تن یعنی 2.5 برابر رساندیم.

وی با اشاره به اینکه، هر چه تکنولوژی به کشور وارد شود آمار بیکاری بالا می‌رود گفت: سالانه 7 میلیارد دلار در ابتدای دولت نهم میزان صادرات کشور بوده که این رقم امروز به بیش از 50 میلیارد دلار رسیده است.

وی با بیان اینکه، کسانی هستند که می‌خواهند در حرکت دولت سنگ‌اندازی کنند گفت: هیچ کس نمی‌تواند جلوی ملت ایران را بگیرد زیرا کشور مال عده‌ای خاص نیست بلکه متعلق به همه مردم است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز اتفاقات مهمی در سطح لرستان در حال رخ دادن است که می‌توان این استان را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت کرد.

رئیس جمهور یادآور شد: استان لرستان دیار شیران و عالمانی است که از ابتدا پای خط تولید و عدالت ایستاده و تا آخر نیز ایستادگی می‌کند.

وی گفت: در این سفر بیمارستان 250 تختخوابی شهید رحیمی خرم‌آباد که یک بیمارستان قدیمی است به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این بیمارستان 450 نفر نیرو نیاز داشته که مجوز آن را صادر کرده‌ایم و در اسرع وقت این تعداد را جذب می‌کند.

احمدی‌نژاد به سد معشوره اشاره کرد و گفت: سد معشوره سد بزرگی در کشور و استان لرستان است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: آبگیری دو سد مروک و سد ایوشان امروز انجام گرفته که می‌تواند نقش بزرگی در آبی کردن تعدادی از اراضی این استان داشته باشد.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که برای استان لرستان کارهای بزرگی انجام دهیم زیرا این استان قبل از انقلاب هیچگونه توجهی به آن نشده و بعد از انقلاب آن طوری که در جاهای دیگر کارهایی صورت گرفته در این استان خیلی کار خاصی صورت نگرفته بود.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه، ما قفل توسعه لرستان را باز کرده‌ایم گفت: امروز کارهای بزرگی نظیر سدسازی، آزادراه‌ها و ... در سطح لرستان در حال انجام است.

وی گفت: استان لرستان جز استان‌هایی است که بارش در آن بسیار بالاست اما متأسفانه 75 درصد از اراضی آن به صورت دیم هستند.

احمدی‌نژاد در ادامه از استاندار لرستان خواست طرح‌های صنعت و معدن و کشاورزی این استان را به ستاد معدن، صنعت و کشاورزی دولت ارسال کند.

احمدی‌نژاد گفت: دو ستاد معدن و صنعت و ستاد کشاورزی هم اکنون در دولت تشکیل شده است و علاوه بر این دولت به دنبال اصلاح نظام بانکی است.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...