نسخه چاپی

حضور علی كریمی در تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی ایران پیش از سفر به امارات درحالی امروز شنبه تحت تاثیر حضور پیكسوتان و رسانه‌ها بود كه در این بین علی كریمی در این تمرین حضور یافت و كارلوس كی‌روش شماره 8 پیشین تیم ملی را در آغوش گرفت.

به گزارش نما به نقل از مهر، تمرین امروز شنبه تیم ملی فوتبال ایران تحت تاثیر حضور پیشکسوتان و اهالی رسانه‌ها بود که برای بدرقه تیم ملی پیش از حضورش در اردوی امارات و بالابردن روحیه ملی‌پوشان در کمپ تیم‌های ملی حضور یافتند.

در این بین حضور علی کریمی بیش از سایر ملی‌پوشان جلب توجه کرد. کریمی 10 دقیقه بعد از آغاز تمرین با لباس شخصی در کمپ تیم‌های ملی حضور یافت و کارلوس کی‌روش پس از دیدن شماره 8 پیشین تیم ملی، او را در آغوش گرفت و برای دقایقی با این بازیکن صحبت کرد.

حضور پرتعداد خبرنگاران و عکاسان در این تمرین بسیار جالب توجه بود. ضمن اینکه کریم باقری، افشین پیروانی، فرامرز ظلی، حمید استیلی، مجید جلالی، علی چینی، محمد مایلی‌کهن، منصور رشیدی، مجید نامجو مطلق، بهنام ابوالقاسم‌پور از جمله چهره‌های شاخص در این تمرین بودند.

پس از آغاز تمرین ملی‌پوشان ایران پیراهن سفیدی را برتن کرده بودند که روی آن تصویر اشکان دژاگه و جمله "اشکان ما با تو هستیم" نقش بسته بود. ابتدا ملی‌پوشان با بر تن داشتن این پیراهن، بصورت اختصاصی عکس یادگاری انداختند اما در ادامه کادرفنی هم به ملی‌پوشان اضافه شدند.

حاشیه‌های دیگر این تمرین به شرح زیر است:
* جواد نکونام وقتی متوجه حضور پیشکسوتان در کنار زمین شد، به سمت آنها رفت و برای دقایقی با آنها دیدار و گفتگو کرد.

* محمد مایلی‌کهن نیز مانند علی کریمی مورد استقبال کادرفنی تیم ملی و حاضران در کمپ تیم‌های ملی قرار گرفت.

* کارلوس کی‌روش در اوایل تمرین بصورت اختصاصی با مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی صحبت کرد. وی در بخش دیگری از این تمرین با افشین پیروانی هم بصورت اختصاصی صحبت کرد.

* سرمربی تیم ملی وقتی حمید استیلی و دیگر پیشکسوتان را دید به سمت‌شان رفت و به آنها خوش آمد گفت. او حتی برخی از پیکسوتان از جمله حمید استیلی را برای گرفتن عکس یادگاری به داخل زمین برد.

* طبق برنامه کادرفنی تیم ملی، قرار است کاروان تیم ملی فوتبال ایران فردا یکشنبه برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی امارات شود.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...