نسخه چاپی

بزرگداشت روز جهانی آفریقا آغاز شد

عکس خبري -بزرگداشت روز جهاني آفريقا آغاز شد

بزرگداشت 'روز جهانی آفریقا' و پنجاهمین سالگرد تاسیس اتحادیه آفریقا با حضور 'سیدمحمد حسینی'، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، بزرگداشت "روز آفریقا" به همت معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با حضور سفرای کشورهای عضو اتحادیه آفریقا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، دانشجویان و طلاب آفریقایی مقیم کشورمان و جمعی از شخصیت ها، مؤسسات و مراکز مرتبط با آفریقا و انجمن های دوستی ایران و کشورهای آفریقایی در محل حسینیه الزهرا (س) این سازمان در حال برگزاری است.

در مراسم همچنین " محمد باقرخرمشاد "، رئیس و محمدرضا دهشیری معاون پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،محمد علی منفرد مشاور وزیر ارشاد و رئیس حوزه وزارتی ارشاد حضور دارند.

در این مراسم پیام دکتر صالحی وزیر امور خارجه به این همایش نیز قرائت شد.

در حاشیه این همایش، نمایشگاهی از آثار هنری و فرهنگی و همچنین کتب و نشریات مرتبط با آفریقا که در جمهوری اسلامی ایران تولید شده است و سایر اقلام هنری از سوی انجمن‌های دوستی ایران و آفریقا و دانشجویان افریقایی مقیم ایران بر پا شده است.

25 ماه می برابر با چهارم خرداد ماه به عنوان "روزجهانی آفریقا "نامیده شده که امسال این مناسبت با پنجاهمین سالگرد تاسیس اتحادیه آفریقا مصادف شده است.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...