نسخه چاپی

مادری بعد از ۵ روز كما، به هوش آمد

این زن به نوعی بیماری قلبی دچار بوده است كه خود از آن با خبر نبوده است. او بعد از زایمان به كما رفت و پنج روز بعد به هوش آمد.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، به نقل از سی ان ان ،اریکا نیگرلی در حال تدریس در دبیرستان در شهر میسوری ایالت تگزاس بود، که ناگهان کلاس را ترک می کند و به کلاس همکارش می رود تا وی را از ناخوشی اش باخبر کند. او به همکارش گفته بود که حس می کند دارد بیهوش می شود، دستش را روی میز می گذارد و بعد از هوش می رود.

شوهر اریکا که خود به عنوان معلم در همان مدرسه تدریس می کند، به سرعت از ماجرا با خبر می شود و پس از تماس با نیروهای امداد به آنها می گوید همسرش باردار است و قرار بود ظرف دو هفته آینده کودکشان بدنیا بیاید.

زن 32 ساله به بیمارستان منتقل می شود در حالیکه ضربان قلبش کاملا متوقف شده است. دکترها به سرعت کودک را از بدن مادر خارج می کنند و چون مادر هیچ ضربان قلبی ندارد، این کار دشوار صورت می پذیرد، اما پس از بیرون آمدن کودک از شکم مادر، قلب اریکا ضربان را از سر می گیرد.

پس از 5 روز کُما، اریکا دوباره سلامتی خود را باز می یابد.

دکترها در بیمارستان متوجه شدند که این زن به نوعی بیماری قلبی دچار بوده است که خود از آن با خبر نبوده است. شرایط بارداری در روزهای آخر باعث شد که ماهیچه های قلب وی کلفت شوند و این کلفت شدگی موجب کندی حرکت خون در قلب شده بود که پس از زایمان، فشار بر روی قلب کم تر می شود و فرصت می باد طپش را از سر گیرد.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...