نسخه چاپی

حسین مظفر رییس ستاد انتخابات قالیباف شد

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: حسین مظفر رییس ستاد انتخابات قالیباف شد.

به گزارش نما پرویز اسماعیلی با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: امروز حسین مظفر به عنوان رییس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف برگزیده شد.

در حکم حسین مظفر آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکترحسین مظفر

با توجه به دانش، تعهد،کاردانی و سوابق درخشانی که از آن برخوردارید، جناب عالی را به عنوان ریاست ستاد انتخاباتی خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برمی‌گزینم.

قدرت در اندیشه سیاسی اسلام تنها امانتی سنگین و میدانی برای خدمت به بندگان خدا است. از این رو رقابت ها و تبلیغات انتخاباتی باید مصداقی از "مسابقه در خیرات" و منطبق با احکام شرع و قانون و نیز موازین اخلاقی باشد.

ما می‌خواهیم یادآور مردان بی‌ادعایی باشیم که بزرگترین حماسه تاریخ ایران را رقم زدند و نشان دهیم هنوز هم روحیه بسیجی و همت جهادی است که «پیشرفت وعدالت» را برای سرزمین کهن و پر افتخارما به ارمغان می‌آورد. در این راه نباید از دادن جان، و سخت تر از آن تحمل بد اخلاقی ها وتخریب های دروغین و شیطنت آمیز، هراسید.

شما که بحمدالله برخاسته از بیت جهاد و شهادت هستید، ثابت کرده اید که مناسب ترین فرد برای مدیریت و نمایش چنین هدف بلندی هستید. بی تردید تمام همکاران و هواداران این بنده ناچیز خدا، شما را در این راه دشوار کمک خواهند کرد.... و«خدا حامی مومنان است.»

حسین مظفر پیش از این رئیس ستاد ائتلاف سه گانه بود که اخیرا طی گزارشی به دبیر این ائتلاف از انجام شدن ماموریت های ستاد فوق و رای گیری از اعضا و ارائه جمع بندی آن به حجت الاسلام خاموشی خبر داده بود.

مظفر در این نامه پایان فعالیت خود به عنوان رئیس ستاد ائتلاف سه گانه را نیز اعلام کرده بود.

۱۳۹۲/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...