نسخه چاپی

فرماندار پيشوا خبر داد

پیش‌بینی 70 شعبه اخذ رای در شهرستان ورامین

عکس خبري -پيش‌بيني 70 شعبه اخذ راي در شهرستان ورامين

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: شهرستان پیشوا حدود 70 شعبه اخذ رای دارد كه پنج نفر به‌عنوان اعضای اصلی هر حوزه اخذ رای و كاربران رایانه و همچنین اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی كه بر سر هر صندوق حاضر خواهند بود تعیین شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، سومین جلسه هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان پیشوا به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء و دستور کار تایید اعضای شعب اخذ رای در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان پیشوا در این جلسه به اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیشوا گفت: رعایت اصل بی‌طرفی، امانت‌داری و خداترسی سرلوحه کار هیئت‌های اجرایی انتخابات است و باید همواره این موارد سرلوحه کارها باشد.

بهرام ستاری افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نامگذاری سال جدید به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی، انتظار می‌رود با توجه به هوشمندی که در ملت ایران به خصوص در مردم شهرستان پیشوا سراغ داریم پیش‌بینی ما این است که به لطف خدا این حماسه به معنای حقیقی خودش تحقق پیدا کند و شاهد حضور پررنگ و دشمن‌شکن مردم کشورمان در این دوره از انتخابات باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران توانسته موانع و سختی‌های بسیاری را با توجه به تهدیدهای گوناگون دشمنان پشت سر بگذارد و نشانه‌های امید فراوانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بوجود بیاورد که از مهمترین نشانه‌های امید، صدور انقلاب و تاثیرگذاری انقلاب و تاثیرگذاری گفتمان امام راحل (ره) است که باید از این آثار به نحو شایسته‌ای بهره‌گیری کنیم.

بهرام ستاری عنوان کرد: تجربه‌های گذشته در انتخابات اثبات کرده است که دشمنان انقلاب در هر فرصتی با راهبردهای جدید به مقابله با ملت ایران برخواسته‌اند که از جمله آن‌ها چالش مشروعیت، چالش فیزیکی، چالش مشارکت، چالش تقابل مسئولان و کم‌رنگ نشان دادن انتخابات و چالش استحاله از درون و امروز نیز از تمام حربه‌ها استفاده می‌کنند که همگان وظیفه دارند با تدبیر مناسب مقابله با چالش‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان پیشوا در ادامه از تعیین اعضای صندوق‌های اخذ رای خبر داد و گفت: شهرستان پیشوا حدود 70 شعبه اخذ رای دارد که پنج نفر به‌عنوان اعضای اصلی هر حوزه اخذ رای و کاربران رایانه و همچنین اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی که بر سر هر صندوق حاضر خواهند بود تعیین شده است.

وی از تشکیل جلسات کمیته‌های پنج‌گانه انتخابات به صورت مستمر خبر داد و گفت: مجموعه اجرایی ستاد انتخابات شهرستان پیشوا نهایت تلاش خود را برای برگزاری با شکوه این انتخابات به کار بسته است.

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان پیشوا در خاتمه به حضور گسترده مردم شهرستان در انتخابات‌های اخیر اشاره کرد و گفت: مردم فهیم شهرستان پیشوا در تمامی عرصه‌ها وفاداری خود را به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی اثبات نموده‌اند و به‌ حول و قوه‌الهی در 24 خرداد سال جاری نیز با برگزاری با شکوه انتخابات از این امتحان بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.

۱۳۹۲/۳/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...