نسخه چاپی

خط مشترك فتنه و منافقین در انتخابات

اردشیر امیرارجمند از اعضای حلقه پاریس كه در سال 88 از عناصر اصلی القای تقلب به موسوی و طرفدارانش بود، این‌بار ادعا كرده تقلب در انتخابات از زمان بررسی صلاحیت داوطلبان آغاز شده و انتخابات ریاست‌جمهوری 92 در ایران هیچ اعتباری ندارد!مشاور حقوقی میرحسین موسوی كه ارتباطش با عناصر منافقین در فتنه88 اثبات شد، بدون بیان هیچ دلیل حقوقی و علمی، اقدام شورای نگهبان را غیرقانونی و در راستای از بین رفتن ركن جمهوریت در ایران خواند!

به گزارش نما به نقل از دید‌ه‌بان، وی به عنوان یکی از عناصر اصلی حلقه ضدانقلاب پاریس محسوب شده و در این انتخابات نیز وظیفه ارسال رمز به عوامل آشوب داخل کشور از طریق صحبت‌هایش را دارد. مشابه این جملات را نیز مریم رجوی، سرکرده منافقین البته با ادبیات مخصوص گروهك تروريست نفاق ابراز کرده است. سرکرده منافقین نیز با اشاره به عدم احراز صلاحیت 2 نفر از کاندیداها، شرایط به وجود آمده را مناسب برای براندازی دانسته است(!) مریم رجوی ضمن دعوت مردم به اعتراضات خیابانی خواسته انتخابات از سوی مردم تحریم شود.

بر پایه این خبر با وجود تفاوت در نوع ادبیات، منافقین و عوامل فتنه در حلقه پاریس گویی یک خط و متن را با 2 نوع گفتار متفاوت ارائه می‌کنند كه مشخص می‌شود ضد انقلاب در انتخابات پیش‌رو خط آشوب و درگیری قبل از آغاز رای‌گیری را در پیش گرفته و پیام‌های صادر شده از خارج کشور در واقع همین مطلب را به عناصر داخل منتقل می‌کند.

۱۳۹۲/۳/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...