نسخه چاپی

رئيس دانشگاه علوم پزشكي همدان:

برخی كاندیداها می‌خواستند انتخابات میدان دوئل آنها شود

رئیس دانشگاه علوم پزشكی همدان گفت: برخی از كاندیداها می‌خواستند كشور را میدان دوئل خود كنند، اما با تدبیر بجا و مناسب شورای نگهبان در رعایت قانون، این مسئله محقق نشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، رضا صفی‌آریان در همایش فرهنگی سیاسی سازمان بسیج جامعه پزشکی همدان با بیان اینکه در نظام اسلامی به طور متوسط تاکنون هر سال یک انتخابات بزرگ و مهم برگزار شده است، اظهار داشت: همه دنیا حوادث انقلاب اسلامی و پیروزی آن را با تعجب رصد کرده و به عنوان یک معجزه قرن از آن یاد می‌کنند.

وی افزود: تعجب دنیا از انقلاب اسلامی به این خاطر است که یک روحانی توانسته نظام سر تا پا مسلح شاهنشاهی را با وجود یک سازمان اطلاعاتی و امنیتی مخوف سرنگون کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: چند روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه و نفاق شروع شد و با فتنه‌های قومیتی، ترور و کودتا سعی کردند نظامی را که هنوز نوپاست از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه آن روز برخی سیاستمداران متمایل به غرب وارد میدان شدند، اضافه کرد: بازرگان می‌گفت انقلاب تمام شده، مردم به خانه‌های خود برگردند و کارها را به ما بسپارند در حالی که با آمریکائی‌ها دیدار می‌کرد.

صفی آریان بیان داشت: جریان بنی‌صدر و در واقع تحصیل‌کردگان غرب متصور نبودند که احکام اسلام در کشور با توجه به قومیت‌های مختلف انجام‌پذیرد و به اداره کشور منجر شود.
وی ادامه داد: مردم انقلابی ایران با مشاهده رفتار برخی سیاستمداران که سیاست‌های دیکته شده آمریکا را اجرا می‌کنند به سفارت آمریکا حمله کردند و آنجا را به اشغال درآوردند که به تعبیر امام راحل انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه با بیان اینکه آمریکا و غرب بعد از اینکه در حمله طبس شکست خورده به سمت حمله نظامی توسط عراق گرایش پیدا کرد، بیان داشت: آمریکا به قصد ساقط کردن نظام اسلامی حمله همه جانبه و وسیع را توسط دشمن بعثی آغاز کرد و هشت سال تمام دنیا با ایران اسلامی جنگیدند.

وی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی برای نخستین بار در طول تاریخ، ایران بدون اینکه یک وجب از خاک کشور را از دست بدهد پیروز جنگ شد.

صفی‌آریان در ادامه با اشاره به اینکه دشمن وقتی از روش سخت موفق به شکست ایران نشد، به روش‌های نرم روی آورد، افزود: با همراهی برخی از عوامل درونی تحریم‌های سخت علیه ایران اعمال شد اما مردم مانند همیشه تحمل کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه دشمن منتظر است در این انتخابات میوه تحریم‌ها را بچیند، ابراز داشت: در این میان برخی از کاندیداها می‌خواستند کشور را میدان دوئل خود کنند، اما با تدبیر بجا و مناسب شورای نگهبان در رعایت قانون، این مسئله محقق نشد.

وی گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری، باید دولتی معقول، واقع بین و اهل خرد جمعی روی کار بیاید تا مشکلات با کمک همه حل شود.

۱۳۹۲/۳/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...