نسخه چاپی

مشاور ارشد قاليباف:

رویكرد دولت در عرصه سیاست خارجی تنش زاست / وضعیت قالیباف بهتر از سایر كاندیداهاست

مشاور ارشد قالیباف رویكرد دولت نهم و دهم را در عرصه سیاست خارجی تنش زا دانست و گفت: در شرایط فعلی وضعیت قالیباف بهتر از سایر كاندیداهاست.

به گزارش نما به نقل از فارس ، موسی پورموسوی در نشست با هواداران قالیباف در خراسان شمالی اظهار کرد: این رویکرد سبب شده تا مشکلات جدی در این عرصه به ویژه در بحث تحریم‌ها مواجه شویم.

وی تاکید کرد: قرار نیست ما با ادبیات نسنجیده دنیا را علیه خودمان را بشورانیم از این رو در این حوزه مهم و بسیار حساس نیازمند تدبیر هستیم.

مشاور ارشد قالیباف یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نامزد انتخاباتی در صورت کسب رای را بهبود روابط با سایر کشورها دانست.

وی با بیان اینکه کشور در مقابل دشمنان بی‌چون و چرا خواهد ایستاد گفت: با این وجود استفاده از ادبیات درشان سیاست خارجی باید مورد توجه دولت قرار بگیرد و این بسیار مهم به نظر می‌رسد.

پورموسوی با بیان اینکه قالیباف همواره به مدیریت بحران در این عرصه‌ها اعتقاد دارد تصریح کرد: به طور حتم با مدیریت در این عرصه وضعیت اقتصادی ظرف دو سال سامان خواهد یافت و به تثبیت می‌رسد.

وی همچنین به وضعیت حوزه اجتماعی اشاره کرد و افزود: متأسفانه آمار نابهنجاری‌ها و بزه کاری‌های اجتماعی بالا بوده که این‌ها همه ناشی از سو مدیریت است.

به گفته مشاور ارشد قالیباف، این نامزد انتخاباتی برای رفع مشکلات در این بخش‌ها دارای برنامه بوده که با حمایت مردم رفع خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت قالیباف در انتخابات پیش رو و اقبال مردمی گفت: شرایط این نامزد بهتر از دو کاندیدای ائتلاف پیشرفت است.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...