نسخه چاپی

به رياست مسعود اسلامي

ستاد مردمی «هم‌صدا» با قالیباف آغاز به‌كار كرد

رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف با اعلام خبر آغاز به‌كار این ستاد تأكید كرد: نگاه ما به رقبا همراهی در حفظ نظام و رقابت برای خدمت بیشتر است و لذا تخریب هیچ كاندیدایی را نمی‌پذیریم.

به گزارش نما به نقل از فارس، مسعود اسلامی رئیس ستاد مردمی حمایت از محمدباقر قالیباف که با عنوان «هم‌صدا» آغاز به‌کار کرده است، در گفت‌وگویی اظهار داشت: نگاه ما به رقبا همراهی در حفظ نظام و رقابت برای خدمت بیشتر به مردم است و بدون توسل به شیوه‌های تخریبی فعالیت خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم کاندیدای خود را با تزریق روح نشاط، شادابی و احساس امنیت به جامعه معرفی کنیم زیرا معتقدیم اثبات کارآمدی آقای قالیباف فقط از طریق ارائه حقیقت امکان پذیر است.

رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف در تشریح فعالیت ستادهای «هم‌صدا» اظهار داشت: فعالیت‌های ستاد مردمی حامیان دکتر قالیباف از آغاز زمان رسمی تبلیغات (سوم خرداد) شروع شد و تا 24 ساعت قبل از آغاز زمان رأی گیری خاتمه می‌یابد.

اسلامی درباره تمهیدات ستاد متبوعش برای پیشگیری از اسراف و تبذیر در هزینه‌های انتخاباتی به عنوان یکی از آفات تبلیغات، توضیح داد: معمولا در سابقه ستادهای انتخاباتی، اسراف در بحث تبلیغات به ویژه در روزهای آخر تبلیغات در معابر و خیابان‌ها به چشم می خورد و یکی از جلوه‌های اسراف در بحث تبلیغات به شمار می رود.

وی متذکر شد: باید به این نکته توجه داشت که اسراف صرفاً شامل تبلیغات نیست زیرا اصولا اگر انسان در هر کاری زمان، مکان و حجم و اندازه مناسب آن را رعایت نکند، دچار اسراف می شود.

«به عنوان نمونه اگر ما ستادی را که می توان با 3 یا 4 نیرو حرکت کند با 10 نیرو راه‌اندازی کنیم یا هزینه‌های جاری و ایاب و ذهاب نیروها را ازحد متعادل فراتر ببریم و یا به جای پرداختن به بحث‌های مهم و کلان به حاشیه‌ها و مباحث پراکنده بپردازیم، بدون شک دچار اسراف شده ایم».

رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف گفت: ما با آگاهی از این موارد و برای ممانعت از اسراف در ستادهای مردمی «هم‌صدا» تلاش می‌کنیم به هر موضوع بر حسب ضرورت، ظرفیت و منطق بپردازیم.

اسلامی افزود: این نکته را حتی در بکارگیری نیروها نیز مدنظر قرار داده و سعی کرده‌ایم افراد انتخابی علاوه بر دارا بودن تخصص و توانمندی لازم، برای بخش های موردنظر مناسب باشند.

وی ادامه داد: این امر در چینش افراد و زیرمجموعه‌ها به ویژه استان‌ها نیز رعایت شده تا نیروها با عشق و انگیزه بالا در این مسیر گام بردارند.

رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف تصریح کرد: همچنین در هزینه‌های معمول ستادهای انتخاباتی و سایر هزینه‌ها مانند سفر نیز تلاش کرده‌ایم دچار اسراف نشویم و در انجام سفرهای انتخاباتی به نقاط نزدیک از هواپیما استفاده نکنیم.

اسلامی افزود: مهم‌تر از همه در بحث تبلیغات انتخابات نیز سعی داریم تا حد ممکن از اسراف در تبلیغات، دوباره‌کاری و هزینه‌های طراحی مجدد پیشگیری کنیم که در این راستا طی هماهنگی با دیگر ستادهای حمایت از آقای قالیباف بخش عمده هزینه‌های ما کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: این دوره بنا داریم روش های قبلی تبلیغاتی را به روش های نوین تبدیل کنیم تا تبلیغات سریع، زودبازده، کم خرج و قابل فهم تر در دسترس مخاطب قرار گیرد.

وی متذکر شد: ما معتقدیم اگر از سیستم تبلیغاتی بروز و کارآمد استفاده کنیم، هم بهتر به نتیجه می رسیم و هم دچار آفت اسراف نمی شویم.

از رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف پرسیدیم که نگاه اعضای ستاد «هم‌صدا» به هواداران رقیب در ستادهای سایر کاندیداها چیست؟

اسلامی پاسخ داد: همه ما در یک نظام زندگی می کنیم و به قوانین، مؤلفه‌ها، تصمیم‌ها و قرارهای نظام معتقدیم و با این نگاه وارد عرصه انتخابات شده‌ایم که تمام کاندیداهای مورد تایید نظام در جبهه حفظ نظام قرار دارند.

وی افزود: هدف ما پیشرفت و ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران است و حتی در دیدگاه کلان‌تر سایر کاندیداها را رقبایی در نظر می گیریم که قصد دارند در خدمت به نظام از ما پیشی بگیرند.

اسلامی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم ضمن احترام به سایر کاندیداها، کارآمدی نامزد مورد حمایت خود را به مردم اثبات کنیم که این کار قطعاً تنها از طریق ارائه حقیقت امکان‌پذیر است.

رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف گفت: اعتقاد دارم نگاه هواداران کاندیداهای دیگر نیز به ما مثبت است و اتخاذ این رویکرد باعث می شود از مسیر اصلی نظام خارج نشویم.

اسلامی افزود: حرکت ما باید بر اساس اصول ارزشی، دینی، انقلابی و قانونی باشد و در این صورت نه تنها هیچ‌گاه جامعه دچار تنش و هزینه‌ای نیز به جامعه تحمیل نمی شود بلکه روح نشاط، شادابی و احساس امنیت را به جامعه تزریق می کنیم.

وی تصریح کرد: نگاه ما همراهی برای حفظ نظام و رقابت برای خدمت بیشتر به مردم است و بی تردید با این رویکرد هرگز دچار مشکل نخواهیم شد.

رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف در پاسخ به سوالی در خصوص تخریب‌های احتمالی علیه کاندیدای مورد نظرتان چه خواهد بود، گفت:

اسلامی پاسخ داد: برای ما که سعادت خدمتگزاری و زندگی تحت سایه ولایت فقیه به عنوان ولی امر مسلمین را داریم، بسیار ناپسند است که رفتارهایی مانند تخریب شخصیت دیگران از خود بروز دهیم.

وی تأکید کرد: این نوع اقدامات زشتی که هیچ دستاوردی هم ندارد، مورد تأیید اسلام و در دایره کمالات انسانی و قانونی نبوده و برای ما نیز تخریب هیچ یک از کاندیداها قابل پذیرش نیست.

اسلامی متذکر شد: آنچه باعث تسری ارزش های ما به دنیا می شود پست و مقام و ثروت و موقعیت ژئوپلتیک کشور ما نیست بلکه رعایت کمالات و ارزش های انسانی و اسلامی ماست.

وی یادآور شد: آنچه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در تارک دنیا مطرح می کند، شخصیت منحصر به فرد و ویژگی های شخصیتی ایشان است که در سایه رعایت کامل معیارها و آموزه‌های دینی محقق شده است.

رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف با تأکید بر لزوم تبعیت مسئولان نظام اسلامی و نامزدها از منش و روش امام و رهبری گفت: فردی که خواهان تصدی پست ریاست جمهوری است، باید ملتزم به قانون و شرع باشد و با بیان سوابق، ویژگی ها و برنامه‌های خود در جهت اثبات خود به عنوان کاندیدای اصلح تلاش کند.

اسلامی افزود: علاوه بر این طبق سنت الهی عاقبت خوشی در انتظار بدخواهان و تخریب کنندگان نیست و نتیجه مثبتی عاید این افراد برای پیروزی نامزد مورد حمایت‌شان نخواهد شد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد کاندیداها باید این موضوع را به هواداران خود متذکر شوند تا ان‌شاءالله هیچ کسی از مسیر شرع، قانون و انسانیت خارج نشود.

رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف درباره نحوه ارتباط ستاد «هم‌صدا» با هواداران این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت: امروزه شیوه‌های تبلیغاتی با گذشته بسیار تفاوت دارد.

اسلامی افزود: اکنون 110 میلیون کاربر تلفن همراه از هر قشر، طیف و سِنّی در کشور وجود دارد که ما به دلیل کاربرد بالای آن و دارابودن زبان‌های تصویر، کتابت، فیلم و موسیقی و عدم محدودیت زمانی و مکانی این وسیله ارتباطی، یکی از محورهای مهم تبلیغاتی خود را در این بخش متمرکز کرده‌ایم.

وی همچنین تصریح کرد: در این راستا تلاش می کنیم با توجه به پتانسیل های هر استان از شیوه‌های دیگر ارتباطی چون مطبوعات و رسانه‌های نوشتاری، تبلیغات محیطی و حتی تبلیغات چهره به چهره نیز برای معرفی کاندیدای مورد حمایت‌مان به مردم و دریافت نظرات آنها نیز بهره ببریم.

رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف در بخش پایانی گفت‌وگوی خود با فارس درباره نحوه ارتباط طرفداران قالیباف با ستاد «هم‌صدا» توضیح داد: ستادهای «هم‌صدا» در استان‌ها دارای تابلو هستند که افراد می توانند به این ستادها مراجعه کنند.

اسلامی خاطر نشان کرد: همچنین سایت «هم‌صدا» به عنوان مهم‌ترین حلقه ارتباطی ما با مردم به آدرس www.hamseda-s.com و www.hamseda92.ir در دسترس آحاد مردم قرار دارد.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...