نسخه چاپی

محمد رضا تابش :

تا 48 ساعت قبل از انتخابات امید به بازگشت هاشمی داریم/ "اصلاح‌طلبان كاندیدا ندارند"

تابش می گوید: اجماع اصلاح طلبان بر سر كاندیداتوری حسن روحانی و عارف بعید است.



به گزارش نما به نقل از اریا، محمد رضا تابش، نماينده مجلس نهم در گفتگویی تاکيد کرد: تا 48 ساعت قبل از انتخابات اميد داريم آقاي هاشمي به عرصه انتخابات باز گردد.

وي افزود: اگر بخواهيم يک شوک به انتخابات وارد کنيم بايد آقاي هاشمي به انتخابات باز گردانده شود.

اين نماينده مجلس اجماع اصلاح طلبان بر سر کانديداتوري حسن روحاني و عارف را بعيد دانست و تصريح کرد: همه اصلاح طلبان روي کانديداتوري آقاي هاشمي نظر داشتند.

بنابراين وقتي ايشان رد صلاحيت شد دیگر اين طيف انگيزه اي ندارد که بخواهد از کانديداهايي چون عارف و روحاني حمايت کند.

وي اظهار داشت: اين روزها تلاش مي شود تا عارف به عنوان کانديداي اصلاح طلبان معرفي شود از اين رو در رسانه ملي نيز مدام تاکيد مي شود: که عارف معاون اول خاتمي يکي از کانديداهاي رياست جمهوريست در حالي که همه مي دانند حتي اگر آقاي عارف مورد حمايت قرار گيرد راي چنداني بدست نمي آورد. زيرا پس از رد صلاحيت هاشمي يک دلخوري در اين اصلاح طلبان ايجاد شده است.

تابش تاکيد کرد: متاسفانه همانطور که ديديم پس از رد صلاحيت هاشمي حتي يک دلجويي از ايشان صورت نگرفت يا از سوي ديگر با آقاي هاشمي با بي مهري برخورد مي شود از اين رو بنده ضرورتي نمي بينم که اين دو شخصيت بخواهند از کانديدايي حمايت کنند.

وي افزود : رد صلاحيت هاشمي شوک عجيبي بود.

نماينده اردکان در پايان بار ديگر اجماع اصلاح طلبان را بر سر کانديداتوري حسن روحاني و عارف را رد کرد و افزود: براي آنکه اين اجماع صورت گيرد به پيش زمينه هايي نياز است که بايد فراهم شود.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...