نسخه چاپی

فرماندار دهلران

نفر در معرض انتخاب دهلرانی‌ها

فرماندار دهلران گفت: نباید در سایه انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها را كم اهمیت پنداشت چراكه اداره امور شهرها و روستاها از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا منطقه ایلام، بهزادعلیزاده در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: دهلران دارای آمادگی 100 درصد برای برگزاری انتخابات است.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مهم ترین وسرنوشت سازترین موضوع کنونی کشور انتخابات است که نیازمند همت همگان برای تحقق این حماسه باشکوهست ادامه داد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 99 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است و همه مدیران باید بارعایت قانون و حفظ بی طرفی در برگزاری این انتخابات کوشش کنند.

فرماندار دهلران ادامه داد: 424 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 7 نفر انصراف و 398 نفر نیز احراز شدند.

علیزاده باتوجه به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بسیار زیاد انتخابات شوراها یاد و تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری به انتخابات شوراها تاکید دارند ما نیز نباید در سایه انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها را کم اهمیت بپنداریم چراکه اداره امور شهرها و روستاها به این افراد سپرده می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با موقعیت شناسی و روحیه بالای مردم و دشمن شناسی و ولایت مداری مردم سراغ شاهد تحقق حماسه سیاسی باشیم.

فرماندار دهلران در ادامه با اشاره به فصل برداشت محصولات کشاورزی در این شهرستان گفت: امسال 70 هزار تن محصول کشاورزی و 7 هزار تن دانه‌های برداشت شده است.

علیزاده به ظرفیت این شهرستان در ذخیره سازی محصولات باتوجه به سیلوهای مکانیزه موجود در شهرستان اشاره و ادامه داد: سیلوهای این شهرستان ظرفیت ذخیره 75 هزار تن محصول را دارند.

فرماندار مهران به بارندگی‌های اردیبهشت ماه امسال که موجب خسارت‌هایی شد اشاره کرد و گفت: کل خسارت ها 190 میلیارد ریال بوده است که 100 میلیارد ریال آن متوجه بخش کشاورزی بوده است.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...