نسخه چاپی

استاندار چهارمحال و بختياري:

مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات امانتدار مردم باشند

عکس خبري -مسئولين اجرايي و نظارتي انتخابات امانتدار مردم باشند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز عرصه‌های مختلف نبرد از سوی جامعه به ظاهر جهانی بر روی ما گشوده شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسناعلی‌ اصغر عنابستانی در مراسم صبحگاه کارمندان بسیجی استان در استانداری با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم افزود: خداوند در قرآن به دو شرط وعده پیروزی داده که ایمان به خدا و استقامت بر این آرمان، دو شرط لازمه پیروزی هستند.

وی ادامه داد: حضرت زینب(س) بر صبر و استقامت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در کربلا، استقامت کرد.

عنابستانی اظهار داشت: استقامت حضرت زینب(س) بر آرمان‌های امام حسین(ع) در کربلا به تبعیت از پدر بزرگوارش حضرت علی(ع) بود و برای زنده نگه داشتن دین اسلام ایستاد.

به گفته وی، وظیفه حضرت علی(ع) استقامت بر زندگی 25 ساله خانه‌ نشینی بود و رسالت امام حسین(ع) قیام و به مسلخ بردن تمام یاران، خانواده و خودش که هر دوی این بزرگواران به وظیفه خود در یک مسیر عمل کردند.

عنابستانی، کم نیاوردن در مسیر آرمان‌ها را عنصر اصلی پیروزی دانست و اظهارداشت: امروز هم به عنصر مقاومت در عرصه های مختلف نیاز داریم.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از اقتصاد مقاومتی و برشمردن شاخصه‌های این نوع از اقتصاد از سوی معظم له، گفت: اوج نگاه مقام معظم رهبری بر این موضوع، مقاومت و پافشاری بر هدف در عرصه اقتصاد را نشان می‌دهد.

استاندار تصریح کرد: امروز حمله دشمن به ما کم نشده و اگر در جنگ هشت ساله، در یک عرصه در مقابل دشمن قرار داشتیم، امروز عرصه‌های مختلف نبرد از سوی جامعه به ظاهر جهانی بر روی ما گشوده شده است.

عنابستانی با بیان اینکه دشمنان از این سخت‌تر نمی‌توانند بر ما فشار وارد کنند وگرنه انجام می‌دادند، خاطرنشان کرد: چون گفته‌ایم الله، باید بر این گفته خود ایستادگی کنیم و دعوای ما با دشمنان بحث هسته ای و حقوق بشر و غیره نیست، بلکه دعوای ما با آنها دعوای الله گویی و ایستادگی بر سر آرمان‌های الهی است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی، احساس خطر کرده‌اند زیرا همه منابع نظام سلطه و دنیای مادی آنها با آرمان‌گرایی اسلامی به مخاطره افتاده است.

عنابستانی با اشاره به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: حماسه یعنی شجاعت، غیرت، مقاومت، ایستادگی و تحقق آن به همت بلند نیاز دارد.

وی با طبیعی‌خواندن اختلاف سلیقه و نظرها در جامعه گفت: بستر حماسه سیاسی، انتخابات و حضور پرشور مردم است و همه باید در این میدان نقش‌آفرین باشند.

عنابستانی افزود: مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات باید امانتدار کاملی برای مردم باشند و به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل نمایند و سایر کسانی که مسئولیت اجرایی و نظارتی ندارند با تشویق مردم به حضور در انتخابات بر انگیزه و شور سیاسی بیفزایند.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...