نسخه چاپی

طالبی:"قلاده‌های طلا"مقدمه رونق ژانر سیاسی

عکس خبري -طالبي:"قلاده‌هاي طلا"مقدمه رونق ژانر سياسي


کارگردان فیلم قلاده‌های طلا اکران این فیلم در سینمای کشور را مقدمه ای برای رونق و تولد دوباره ژانر سیاسی دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما گفت: سینما در ایام نوروز برای مردم مکان تفریحی مناسب و خوبی بود.

وی افزود: سینماگران ما که تولیدات خود را در این ایام خاص به مخاطب عرضه کردند در مقایسه با دیگر فیلمسازان برای کسب درآمد خوب یک برگ برنده داشتند.

این کارگردان سینما تصریح کرد: ساخت فیلم در سینما برخلاف تلوزیون که در آن شاهد تولید آثار مناسبتی هستیم تفاوت های زیادی دارد.

طالبی اضافه کرد: جذب مخاطب و استقبال مردم از فیلم ها نباید میان سینماگران غرور کاذب ایجاد کند، بلکه ساخت فیلم های خوب باید سرمشق تمامی فیلمسازان ما در تمام فصول سال باشد.

این کارگردان سینما اظهار داشت: اکران فیلم "قلاده های طلا" در سینمای کشور مقدمه ای برای تولید فیلم های با ساختار سیاسی است.

طالبی بیان کرد: فیلم های سیاسی باید با رعایت ضوابط و قواعد موجود در عرصه فیلمسازی ساخته شود، تا در زمان اکران با مشکلات کمتری مواجه شوند.

این کارگردان خاطرنشان کرد: حمایت از فیلم های سیاسی از سوی مسئولان سینما به تولید چنین آثاری در سینمای کشور رونق می‌دهد و انگیزه سینماگران را برای ساخت اینگونه فیلم ها افزایش می‌دهد.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...