نسخه چاپی

خشم صهیونیست ها از كاروان الی بیت المقدس

عکس خبري -خشم صهيونيست ها از کاروان الي بيت المقدس

حركت كاروان جهانی الی بیت المقدس بسوی مرزهای فلسطین اشغالی، خشم صهیونیست ها را برانگیخته و آنان را وادار به هذیان گویی كرده است.

به گزارش نما به نقل از گروه بين الملل مشرق، وبگاه صهيونيستي دبکا در واکنشي عصبي در قبال کاروان جهاني "الي بيت المقدس" مدعي شد، "جمهوري اسلامي ايران" يهوديان ايراني را مجبور به شرکت در اين کاروان جهاني ضد اسرائيلي کرده است.


اين گزارش مدعي است که جمهوري اسلامي ايران در حال به کار گرفتن و جذب اسلامگرايان در سراسر جهان با هدف برگزاري و اعزام اين کاروان جهاني به نفع موضوع قدس براي فلسطينيان است.


اين رسانه صهيونيستي مي افزايد: "حسين شيخ الاسلام" رئيس کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين و "سيد سليم غفوري" که از سازماندهندگان اين کاروان هستند از جامعه کليميان ايران خواستند که 10 جوان کليمي را براي اعزام از طريق اين کاروان همراه گروه هاي اسلامگرا به لبنان اعزام کنند و اين در حالي است که لبنان جايي است که خطر مرگ از سوي "سلفي" هاي فلسطيني و حزب الله آنها را تهديد مي کند!


البته اين وبگاه صهيونيستي توضيح نداده است که چگونه آوارگان فلسطيني و حزب الله لبنان مي توانند کاروان الي بيت المقدس را که براي حمايت از مقاومت آنان شکل گرفته است، تهديد کنند!

دبکا در ادامه با متهم کردن نمايندگان مستقل مجلس شوراي اسلامي، در ادعايي مضحک درباره "سيامک مره صدق" نماينده کليمي مجلس و خاخام اعظم "ماشاءالله گلستاني نژاد" نوشت: آنها مجبور به نوشتن متني با اين شرح شدند: "ما يهوديان ايراني قوياً اقدامات وحشيانه رژيم غاصب قدس را محکوم کرده و آن را بر خلاف تعاليم پيامبرمان موسي(ع) و خواست خدا مي دانيم و همين جا اعلام مي کنيم که با مردم قهرمان فلسطين همراه هستيم".


اين ادعا در حالي مطرح مي شود که اين دو شخصيت کليمي کشورمان، همواره و پيش از رسيدن به مناصب مزبور نيز با سياست هاي اشغالگرانه و وحشيانه رژيم صهيونيستي مخالف بوده و هميشه مخالفت خود را نيز ابراز کرده اند.

اين پايگاه صهيونيستي در پايان با اشاره به ساخت يک پويانما توسط پويانماسازان ايراني که هدف از آن، معرفي کاروان جهاني الي بيت المقدس است، مي نويسد: در اين انيميشن، مسجد الاقصي همچون اردوگاه کار اجباري "آشوويتز" نشان داده شده که در محاصره ديوارها قرار گرفته است.


۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...