نسخه چاپی

دستغیب: صداوسیما برنامه‌های بیشتری به انتخابات اختصاص دهد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پخش برنامه‌های تلویزیونی كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در ایام تبلیغات انتخابات گفت كه این برنامه‌ها در گرایش مردم به سمت كاندیداها تعیین كننده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، احمدرضا دستغیب اظهار کرد: تاکنون مردم نسبت به کاندیداهای انتخاباتی به شدت خالی از ذهن هستند و من فکر می‌کنم این باعث می‌شود رقابت خوبی در پیش باشد؛ زیرا خالی از ذهن بودن مردم نسبت به کاندیداها شرایط برابری را برای حضور هر یک از کاندیداها فراهم خواهد کرد و این اعتماد به نفس در هر کاندیدا ایجاد می‌شود که می‌توانند گذاره مورد انتخاب مردم باشد.

وی افزود: من فکر می‌کنم طی روزهای آینده دقت مردم روی برنامه، گزارش‌ها و مناظره‌های کاندیداها متمرکز خواهد شد و خوب است صدا و سیما هم با وجود این که می‌گوید حجم برنامه‌های انتخاباتی بالاست برنامه‌های بیشتری را به این موضوع اختصاص دهد.

دستغیب با تاکید بر این که توجه مردم به برنامه ارائه شده از سوی کاندیداها معطوف خواهد بود تصریح کرد: به نظرمی‌رسد در نهایت تصمیم مردم فراتر از نهادها، احزاب و دسته بندی گروه‌های سیاسی باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس همچنین پیش بینی کرد که حداقل دو نفر از کاندیداهای فعلی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف می‌دهند.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...