نسخه چاپی

دادستان عمومي و انقلاب قزوين:

اجازه نمی‌دهیم به حماسی سیاسی پیش رو خدشه‌ای وارد شود

عکس خبري -اجازه نمي‌دهيم به حماسي سياسي پيش رو خدشه‌اي وارد شود

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اجازه نخواهیم داد تا به حماسی سیاسی پیش رو خدشه‌ای وارد شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آستانه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: با اعلام نظر شورای نگهبان و هیئت‌های عالی و مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی؛ قطعا هر گونه حرف و حدیث در این حوزه باید به پایان برسد.

وی افزود: همه کاندیداها، گروه‌ها، احزاب و نهادها باید همت خود را صرف برگزاری یک انتخابات باشکوه و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان کرد: به آن دسته از افراد و اشخاصی که دانسته و ندانسته احیاناً قصد برهم ریختن نظم و امنیت سیاسی و موجبات ناآرامی در میان شهروندان را فراهم کنند، قاطعانه هشدار می‌دهیم که به شدت با آنان برخورد خواهیم کرد.

صادقی نیارکی اضافه کرد: اجازه نخواهیم داد تا به حماسی سیاسی پیش رو خدشه‌ای وارد شود.

این عضو شورای مسئولان قضایی استان همچنین خاطرنشان کرد: همه کاندیداها در برابر هر چیزی که قانونی است باید تسلیم بوده و تمکین کنند چراکه بی‌قانونی در پیش گرفتن در شأن یک نامزد انتخاباتی نیست و کسی که می‌خواهد منتخب شورای یک شهر باشد، سزاوار است که بیشتر از دیگران پایبند قانون و مقررات باشد.

صادقی نیارکی عنوان کرد: انتظار ما این است که با شروع تبلیغات انتخاباتی، شاهد فضایی شاد و سازنده‌ای بوده و نامزدها و هواداران آن‌ها از تخریب و بداخلاقی نسبت به یکدیگر خودداری و تمام نامزدهای تأیید صلاحیت شده و حتی افرادی که صلاحیت‌ آن‌ها رد و احراز نشده، اخلاق و رفتار انتخاباتی را رعایت کنند.

۱۳۹۲/۳/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...