نسخه چاپی

حاشیه‌های اولین جلسه پارلمان در سال 91

عکس خبري -حاشيه‌هاي اولين جلسه پارلمان در سال 91

جلسه علنی امروز مجلس كه اولین جلسه نمایندگان در سال 91 بود، با حاشیه‌هایی همراه شد.

به گزارش نما+به نقل از فارس، اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 91 صبح امروز و به ریاست علی لاریجانی کار خود را آغاز کرد که این جلسه با حاشیه‌هایی همراه بود:

* دیده بوسی نمایندگان با هم و تبریک‌گویی فرا رسیدن سال نو سنت حسنه‌ای بود که وکلای ملت امروز در صحن علنی و با دیدن یکدیگر بعد از تعطیلات به جا آوردند.

* در جریان بررسی یکی از لوایح و زمانی که رئیس مجلس می‌خواست از نماینده دولت دعوت کند تا نظرش را اعلام کند، خطاب به وی گفت: آقای دولت بفرمایید.

* تامل علی لاریجانی رئیس مجلس در جریان رای‌گیری برای مواد مرتبط با طرح نظارت بر نمایندگان که از سوی شورای نگهبان برای رفع ایراد به مجلس اعاده شده بود، در نوع خود جالب توجه بود.

گویا ایراد شورای نگهبان این بود که این مواد به دلیل مغایرت با آئین‌نامه داخلی مجلس نیازمند رای دو سوم نمایندگان است که البته با تامل زیاد رئیس مجلس و نیز توصیه‌های مکرر وی به نمایندگان برای شرکت در رای‌گیری، ایراد شورای نگهبان به مواد اعاده شده از طرح نظارت امروز در مجلس برطرف شد.

* هیئت رئیسه مجلس به همراه روسای کمیسیون‌ها بعد از پایان جلسه علنی به دیدار رهبر انقلاب رفتند؛ همچنین قرار است وکلای ملت ساعت 18 امروز در ساختمان شهید رجایی ریاست جمهوری با محمود احمدی‌نژاد دیدار کنند.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...