نسخه چاپی

فایل صوتی مشایی با موسیقی حماسی؛ همه چیز سه‌شنبه مشخص می‌شود!

اسفندیار رحیم مشایی، كاندیدای مستقیم دولت در انتخابات كه صلاحیتش رد شده است، در دیدار با برخی از اعضاء ستاد خویش گفته است كه امیدوارانه به كار خویش ادامه دهند.

http://www.aryanews.com/Uploads/NewsPics/20130527134538046.jpg

به گزارش نما به نقل از سايت جهش، وي هنوز به تغيير در سيستم تعيين صلاحيت‌ها اميدوار است و در حال پيگيري قانوني اين موضوع است. گفته مي‌شود ستادهاي وي، تا روز سه شنبه به فعاليت خود ادامه مي‌دهند و تا آن روز منتظر حکم حکومتي مي‌مانند.

مشايي پس از اعلام رسمي نظر شوراي نگهبان مبني بر عدم احراز صلاحيتش، در جمع اعضاي ستاد انتخاباتي خود سخناني به زبان آورد که فايل صوتي آن در برخي سايت‌ها منتشر شده است.

رحيم مشايي در فايل صوتي که با موسيقي حماسي همراه است، مي‌گويد پيش بيني مي‌کرده که ردصلاحيت شود. اهم اظهارات وي در پي مي‌آيد:

با توجه به وضعيتي که براي ما پيش آمده ، ما البته پيش بيني مان همين بود، ما با توجه به اخبار و سازمان گري‌ها و اطلاعات و فشارها همين انتظار را داشتيم هرچند به زبان چيز ديگري مي‌گفتيم يا دعا مي‌کرديم.

* جز مسير قانون هيچ مسير ديگري نداريم... اين مشکل فقط به دست رهبري قابل حل است و ما اين مطالبه را داريم.

* انتظار داريم با يک اميد بسيار بالا اين مشکل حل مي‌شود (حاضرين فرياد مي‌زنند که ان شالله و تشويق مي‌کنند)

* با صبوري با حوصله و با تدبير در انتظار مي‌مانيم ... هيچ کاري خلافي نمي کنيم. هيچ انتظاري نداريم به خاطر احاساست حرف و حديث و کاري شود. ادبياتمان بايد متناسب با شعارهايمان باشد...اصلا نگران راي آوردن نيستيم. ما يک ستاد موازي رقبا نیستيم، من اصلا کاري ندارم رقيب ما کيست؟ قبلاً در ستادهاي ديگر هم عرض کردم ام، ما ايجابي و اثباتي هستيم که از ميانه ي ملت عبور مي‌کند

* همه آماده باشيم چون فرصت هايي از دست ما مي‌رود ،در هر ميزان فرصتي که در اختيار ما قرار گفرت ان شالله با جديت و علاقه ، براساس تکليف عمل کرده و از فرصت استفاده مي‌کنيم.

* رايمان بسيار بسيار بالاست و ورود کنيم با قاطعيت پيروز هستيم! و اين قاطعيت همه مشکلات داخلي و خارجي را برخواهد داشت.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...