نسخه چاپی

فرماندار گناوه:

كاندیداها تبلیغات اغراق‌آمیز و وعده بی‌‌اساس ندهند

عکس خبري -کانديداها تبليغات اغراق‌آميز و وعده بي‌‌اساس ندهند

فرماندار گناوه گفت: كاندیداها با تبلیغات اغراق‌آمیز به مردم وعده‌های بی‌اساس و غیرواقعی ندهند، چرا كه محور كار تبلیغات باید قانون باشد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از گناوه، غلامعلی حبیبی منش ظهر امروز در نشست با کاندیداهای شورای شهر و روستای شهرستان گناوه افزود: همه کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند در واقع برنده هستند چرا که برای کمک به نظام و شهر خود تلاش کرده‌اند.

این مقام مسئول افزود: کاندیداها نباید از صلاح تخریب رقیب استفاده کنند چرا که باید اخلاق انتخاباتی و اخلاق اسلامی را در عرصه رقابت حفظ کرد.

وی تاکید کرد: نامزدها باید طبق وظایف خود اظهار نظر کنند و اشراف کامل به قوانین داشته باشند و مسئولان گذشته را زیر سئوال نبرند.

حبیبی منش بیان کرد: کاندیداها با تبلیغات اغراق‌آمیز به مردم وعده‌های بی‌اساس و غیرواقعی ندهند، چرا که محور کار تبلیغات باید قانون باشد.

فرماندار گناوه با اشاره به رعایت قانون اساسی و اصل مطلقه ولایت فقیه در تبلیغات انتخاباتی عنوان داشت: افراد سالم، صالح، معقول ومعتدل باید در ستادهای انتخاباتی به کار گرفته شوند.

فرماندار گناوه گفت: کاندیداها باید یک رقابت سالم، سازنده و همراه با رعایت اخلاق انتخاباتی و اسلامی داشته و در حیطه اختیارات خود اظهارنظر کنند.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...