نسخه چاپی

روحاني در ديدار با دانشجويان:

نباید انتقادات دانشجویان و انتظارات معمول آنها تخطئه شود

عکس خبري -نبايد انتقادات دانشجويان و انتظارات معمول آنها تخطئه شود

دكتر حسن روحانی در نشستی صمیمانه با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به بررسی نكاتی درباره شرایط كشور در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران حسن روحاني نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري و رییس مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ديدار با جمعي از دانشجويان با بیان‌اینکه پایداری حاکمیت صرفا در پیوند با مردم تحقق می‌یابد گفت: همه مردم باید از حقوق اساسی به صورت برابر برخوردار باشند و هر دولتی باید حقوق ملت را در الویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وي تصریح کرد: انتخابات وجه مردم‌سالارانه جمهوری اسلامی ایران و ترجمان اراده ملت است.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري با بیان اینکه دانشجویان سرمایه‌های کشور هستند که می‌توانند در همه زمینه‌های مدیریتی به مسوولان کمک کنند گفت: فضای جامعه نباید به گونه‌ای باشد که انتقادات دانشجویان و انتظارات معمول آنها تخطئه شود.

روحانی تاکید کرد: خواست جامعه دانشگاهی ایجاد یک فضای آرام برای ایجاد نشاط و پویایی در دانشگاه است و در حال حاضر مهمترین دغدغه سیستم آموزشی کشور باید برای طیف ارزشمند دانشجویان فراهم شود.

وي با بیان اهمیت وجود احزاب فعال و پویا در جامعه اظهار داشت: باید احزاب سیاسی به عنوان مبانی حاکمیت و مردم در چارچوب قانون توسعه یابند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بخش دیگری از سخنانش تصريح كرد: آزادی قلم حافظ حقوق انسانهاست و برای حفظ حقوق انسانها باید مطبوعات را در چارچوب قانون گسترش داد.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...