نسخه چاپی

فرماندار فردوس:

شوراهای اسلامی گامی به سوی تحقق قانون اساسی هستند

عکس خبري -شوراهاي اسلامي گامي به سوي تحقق قانون اساسي هستند

فرماندار فردوس با بیان اینكه شوراهای اسلامی شهر و روستا گامی به سوی تحقق قانون اساسی هستند، گفت: شوراها باید خدمت به مردم با روحیه بسیجی را از وظایف اصلی خود بدانند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در جمع کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فردوس اظهار داشت: اگر بخواهیم شاهد تحول در عرصه اقتصادی باشیم باید ابتدا از پلکان حماسه سیاسی بالا برویم.

وی افزود: امروز اهمیت انتخابات ایران اسلامی به اندازه‌ای است که وزیر امور خارجه انگلیس به صراحت بیان می‌کند جهان به ایران پس از انتخابات چشم دوخته است.

فرماندار فردوس تصریح کرد: کشورهای غربی نمی‌توانند یک بلوک قدرتمند اسلامی را تحمل و پیشرفت‌های قابل توجه ما را مشاهده کنند بنابراین در صدد تحریم اقتصادی برآمده‌اند.

رجبی‌مقدم شوراهای اسلامی شهر و روستا را گامی به سوی تحقق قانون اساسی دانست و یادآور شد: شوراها باید خدمت به مردم با روحیه بسیجی، عمل به وظایف قانونی شوراها، فرهنگ‌سازی در مسائل مربوط به شهر و ارتباط دائمی با مردم را از بایدها و وظایف اصلی خود بدانند.

وی گفت: ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، دعوت به قانون‌مداری و وقوف به وظایف مجریان انتخابات و نیز تجدید میثاق کاندیدای انتخاباتی با یکدیگر از جمله اهداف برگزاری جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

در نظرسنجی‌ها به نفع کاندیدای خاصی عمل نکنیم

دادستان عمومی و انقلاب فردوس نیز بر ایجاد فضای سالم انتخاباتی و به دور از تنش تاکید کرد و افزود: در نظرسنجی‌ها نباید به نفع کاندیدای خاصی عمل شود.

حجت‌الاسلام علی نسایی اذعان داشت: به منظور رسیدگی به جرائم انتخاباتی، شعب ویژه‌ای تشکیل و از حضور قاضی غیربومی برای رسیدگی به پرونده‌های تخلف استفاده می‌شود.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...