نسخه چاپی

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه سمنان:

برگزاری انتخابات سالم در گرو دوری از فخرفروشی و حسادت است / كاندیداها یكدیگر را تخریب نكنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان با بیان اینكه برگزاری انتخابات سالم در گرو دوری از فخرفروشی و حسادت است، گفت: در این عرصه، كاندیداها نباید یكدیگر را تخریب كنند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدتقی خیری‌گنجی ظهر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان سمنان گفت: حسد و فخرفروشی باعث انحراف انسان از مسیر حق و حقیقت می‌شود و دوری از این اعمال نشانه‏ای از ایمان است.

وی اظهار داشت: حسد تا حدی ناپسند است که خداوند به پیامبر(ص) فرموده است «از شر حسد فقط به من پناه بیاور».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان افزود: حسد و فخرفروشی انسان را دچار گمراهی می‌کند و در روزی که انسان‌ها را در محشر می‌خوانند، کسانی که در دنیا حسد می‌ورزیدند، در دوزخ گرفتار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات زمانی سالم برگزار می‌شود که در آن فخرفروشی و حسادت نباشد و کاندیداها همدیگر را تخریب نکنند.

خیری‏گنجی ادامه داد: کاندیداهایی که از ولایت به صورت لفظی و گفتاری تبعیت می‌کنند، باید در عمل هم این را به همگان ثابت کنند و در خط ولایت گام بردارند.

وی تصریح کرد: ملت باید شخصی را برگزینند که مصداق‌های یک مؤمن واقعی بوده و ملاک‌هایی را که مقام معظم رهبری برای فرد اصلح عنوان کرده است، داشته باشد.

بسیجیان با حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد

فرمانده سپاه سمنان نیز در این مراسم گفت: سوم خرداد روز مقاومت و ایثارگری نامگذاری شده چراکه این روز، روز فتح خرمشهر بعد از 575 روز بود و مهم‌تر اینکه به دست مردم ایران بود.

علی‌‏نقی همتی افزود: با مدیریت و فرماندهی امام خمینی (ره) و حرکت عظیمی که ملت ایران انجام دادند، آزادی خرمشهر حاصل شد.

وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه در روزهای ماه رجب قرار داریم باید قدردان این روزها بود و به نحو احسن از این روزها بهره‌برداری کنیم.

فرمانده سپاه سمنان ادامه داد: در این روزها باید بیشتر به یاد حماسه‌هایی که شهدا آفریدند، بود و آن را بازگو کرد.

همتی در ادامه به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده و لزوم حضور پرشور و پررنگ بسیجیان در انتخابات اشاره کرد و گفت: بسیجیان با حضور پرشور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...