نسخه چاپی

جليلي:

مناظره‌ها ظرفیت خوبی برای آشنایی مردم با كاندیداها است

عکس خبري -مناظره‌ها ظرفيت خوبي براي آشنايي مردم با کانديداها است

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: "مناظره‌های تلویزیونی" ظرفیت بسیار خوبی است برای اینكه مردم بتوانند با دیدگاه كاندیدا، قوت و ضعف استدلال آنان و تفاوت‌های آن آشنا شوند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعيد جليلي کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در حاشيه ديدار با نخبگان حوزه فناوري و مسائل دانش‌بنيان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره مناظره‌هاي انتخاباتي صدا و سيما گفت: به نظرم مناظره‌هاي تلويزيوني ظرفيت بسيار خوبي است براي اينکه مردم بتوانند با ديدگاه کانديدا، قوت و ضعف استدلال آنان و تفاوت‌هاي آن آشنا شوند و به نظرم کار بسيار خوبي است.

جليلي در پاسخ به سوال ديگر باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه آيا برنامه‌ريزي براي پيروزي در مناظره‌هاي انتخاباتي انجام داده‌ايد يا خير گفت: بحث پيروزي نيست، بحث اين است که اگر ما يک منطقي را در برنامه‌هاي خودمان بيان مي‌کنيم بايد بتوانيم از اين منطق و رويکرد به خوبي دفاع کنيم و آن را به شکل اغنايي براي مردم بيان کنيم.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا در برنامه‌هاي تلويزيوني از مشاوران بهره مي‌گيرد يا خير خاطرنشان كرد: طبيعتا کسي که مي‌خواهد به عنوان رئيس‌جمهور مطرح باشد چون در عرصه‌هاي مختلف بايد صحبت کند بايد مشورت‌هايي را انجام دهد و بنده نيز اين ادعا را ندارم که كسي در عرصه‌هاي‌ مختلف کشور تخصص‌هاي لازم را دارد و مي‌تواند به تنهايي بحث کند و حتما بايد با ديدگاه‌هاي مختلف مشورت شود.

اين کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به سوال ديگر باشگاه خبرنگاران مبني بر اينکه آيا با شخص ديگري ائتلاف مي‌کنيد يا خير اظهار داشت: در حال حاضر مرحله‌اي است که بايد وارد بحث انتخابات شويم.

جلیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت وی برنامه‌ای برای کاهش تنش‌ها در پرونده هسته‌ای دارد یا خیر گفت: هر کشوری به میزانی می‌تواند تهدیدها را کاهش دهد که قدرت اقتدارش روز به روز بیشتر شود و اگر امروز شاهد آن هستيم كه طرف‌هاي غربي سال‌هاست که نتوانسته‌اند تعرضي به جمهوری اسلامی داشته باشند، این مسئله ثمره اقتدار جمهوری اسلامی بوده است.

جلیلی افزود: جمهوری اسلامی ایران توانسته با قدرت و اقتدار از ارزش‌ها و منافع خود دفاع کند و اگر این قدرت و صلابت ادامه پیدا کند که ان ‌شاءالله مردم ما این گونه نگاه می کنند، حتما در آینده هم تهدیدها به حداقل می‌رسد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حمایت جبهه پایداری از خود را تایید می‌کنید یا خیر گفت: این مساله را باید دوستان بگویند، ما یک نگاه و رویکردی داریم که مشخص است.

جلیلی در پاسخ به اين سوال که آیا در صورت رئیس‌جمهور شدن، سفرهای استانی را ادامه می‌دهد یا خیر اظهار داشت: سفرهای استانی همان گونه که بنده گفته‌ام یکی از بحث‌های بسیار مهم است و هنگامی که ساختار اجرایی و اداری یک ساختار قوی نیست باید با ظرفیت‌های دیگری این ضعف‌ها جبران شود اما سفرهای استانی کافی نیست و باید در کنار آن سفرهای وزارتخانه‌ای دنبال شود.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...