نسخه چاپی

معاون سياسي منطقه دوم دريايي سپاه:

مشكلات اقتصادی ساختاری است/ رئیس جمهور باید دغدغه اجرای قانون داشته باشد

عکس خبري -مشکلات اقتصادي ساختاري است/ رئيس جمهور بايد دغدغه اجراي قانون داشته باشد

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه با بیان اینكه مشكلات اقتصادی كشور ساختاری است، گفت: فردی باید سكان اجرایی كشور را به دست بگیرد كه در حوزه اعتقادی، فردی باورمند باشد و همه دغدغه‌اش اجرای قانون به ویژه قانون اساسی باشد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، عزیز غضنفری ظهر امروز در جمع دانشجویان و دانشگاهیان بوشهری اظهار داشت: ایران اسلامی اکنون در موقعیت حساسی قرار گرفته و خود را برای حماسه سیاسی آماده می‌کند.

وی بیان کرد: ملت بصیر ایران اسلامی همچون گذشته خود را برای این حماسه آماده می‌کنند و جهان را در روز 24 خرداد انگشت به دهان خواهند کرد.

این استاد دانشگاه افزود:‌ ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که پرنزاع‌ترین منطقه روی زمین بوده و هدف استکبار از حمله به افغانستان و عراق و همچنین ایجاد منازعات و آشوب در سوریه، ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: ماهیت نظام بین‌الملل بر پایه زور و منازعه شکل گرفته و این خوش‌خیالی است که با نرمش نشان دادن، استکبار از سر ملت ایران دست برخواهد داشت، زیرا در دورانی که زبان بین‌الملل ما زبان آرام و لیّن بود دشمنان با زبان زور و تهدید با ما سخن می‌گفتند و ایران را محور شرارت معرفی کردند.

غضنفری خاطرنشان کرد: در دویست سال اخیر آمریکا به هر کشوری که اراده کرده حمله و تجاوز کرده و تنها کشوری که اجازه حمله و تجاوز به او نداده جمهوری اسلامی ایران بوده است، اما تمام تلاش خود را می‌کند که بین مردم و حاکمیت در ایران شکاف ایجاد شود، اما هیچ عاملی مانند همراهی و در صحنه بودن مردم تأمین کننده امنیت کلان ما نبوده است.

غضنفری خاطرنشان کرد: مردم هم باید در انتخاب فرد اصلح دقت کنند و نگاه منجی‌گرایانه به افراد نداشته باشند، زیرا نگاه منجی‌گرایانه آفت کشور است و نخبگان و دانشگاهیان می‌توانند در شناخت فرد اصلح و خلق حماسه سیاسی به جامعه کمک کنند.

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران بوشهر گفت: امروز دغدغه اصلی جامعه ما چگونگی روابط بین‌الملل، سیاست خارجی و مسایل اقتصادی و معیشتی است.

غضنفری با اشاره به سیاست‌های دولتمردان در دهه اول انقلاب و وجود دو دیدگاه‌ اقتصاد دولتی و اقتصاد خصوصی افزود: ‌در دولت‌های مختلف پس از انقلاب با وجود همه تنگنا‌ها و هشت سال دفاع مقدس، گام‌های بسیاری در زمینه اقتصادی برداشته شده و خدمات چشمگیری در شهرها و روستاهای کشور ارایه شده اما کاستی‌های بسیاری نیز مشاهده می‌شود.

وی بیان داشت: برخی معتقدند اگر باب مذاکره با آمریکا باز شود و تحریم‌ها برداشته شود، تمام مشکلات حل می‌شود و ایران آباد خواهد شد، اما واقعیت این است که مشکلات در حوزه اقتصاد، ساختاری است و باید با برنامه‌ریزی و اتخاد سیاست‌های درست حل شود.

غضنفری اظهار داشت: امروز چیزی که کشور ما به آن محتاج است دوری از افراط و تفریط است، زیرا شرایط این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با دوره‌های دیگر متفاوت است و فردی باید سکان اجرایی کشور را به دست بگیرد که در حوزه اعتقادی، فردی باورمند باشد و همه دغدغه‌اش اجرای قانون به ویژه قانون اساسی و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی باشد.

وی افزود: رئیس جمهوری یازدهم باید به دور از جناح‌بندی‌ها، فردی کارآمد در حوزه مسایل داخلی و دارای برنامه و تیم عملیاتی و فکری باشد.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...