نسخه چاپی

سیل ارومیه را درنوردید

بارش شدید باران طی دیروز و امروز در شهرستان پلدشت منجر به جاری شدن سیل در 6 روستا و به بار آمدن خسارات شدید در منطقه شد.


فرماندار پلدشت از جاری شدن سیل در 6 روستای این شهرستان خبر داد و افزود: در اثر بارش شدید باران در شب گذشته و امروز و جاری شدن سیل روستاهای علی نظر، ساختمان، پیله سوار، بهلول آباد و قیر کندی و میرزاکندی، خسارت جدی دیده اند.

جبار طالبی با اشاره حضور اکیپ ستاد حوادث شهرستان و نیروهای امدادی در محل های حادثه دیده برای بررسی وضعیت، افزود: این سیل خسارت جانی در بر نداشته ولی به منازل مسکونی و اراضی کشاورزی و احشام این روستاها خسارت جدی وارد شده است.

وی یاد آور شد: در اثر این سیل پل ارتباطی روستای پیله سوار تخریب و ارتباط با این روستا با شهر قطع شده و گروههای راهدای در حال مرمت و برقرار ارتباط این روستا با مرکز شهر هستند.

بارش تگرگ به اراضی کشاورزی شهرستان چایپاره خسارت زد

همچنین در اثر بارش شدید تگرگ که عصر دیروز در چایپاره روی داد بیش از 600 هکتار از مزارع این شهرستان در حوالی روستاهای قنات باقربیگ، قره کندی، بسطام کسیان و چومران خسارت دید.

علیلو مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خسارت وارد شده به باغات در حدود 20 درصد ، مزارع گندم در حدود 10 درصد و مزارع کدو و آفتابگردان در حدود 30 درصد اعلام کرد و گفت: میزان خسارت وارد شده در حال بررسی است ، که متعاقبا اعلام خواهد شد.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...