نسخه چاپی

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با فارس:

حمایت از تولید شامل هر تولیدی نخواهد بود

عکس خبري -حمايت از توليد شامل هر توليدي نخواهد بود

فعالان بخش خصوصی و تولید‌كنندگان نیز باید با كاهش قیمت تمام شده افزایش كیفیت و ارائه محصولات رقابتی برای مصرف‌كنندگان در این مسیر گام مؤثری بردارند چرا كه حمایت از تولید شامل هر تولیدی نیست و تولید‌كنندگان باید محصولات با كیفیت و قیمت تمام شده مناسب عرضه كنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت از تولید شامل هر تولیدی نیست و تولید‌کنندگان باید محصولات با کیفیت و قیمت تمام شده مناسب عرضه کنند.

محمد‌علی ضیغمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس؛ در خصوص نامگذاری سال ۹۱ اظهار داشت: به نظر من نامگذاری امسال به سال تولید‌ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری تکالیفی را به عهده بخش‌های مختلف دولتی، بخش خصوصی، تولید‌کنندگان و مردم گذاشته است.

وی افزود: در وزارت صنعت، معدن و تجارت بخش معدن و تولید صنعتی از محورهای اصلی برنامه‌ریزی بلند‌مدتی صورت گرفته است و لازم است تا دولت سیاست‌های حمایتی و همچنین سیاست‌های تجاری مناسب با رویکرد فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشد.

وی همچنین گفت: لازم است تا از طریق تأمین مالی و بانکی و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها فعال‌سازی ظرفیت‌های خالی تولیدی مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالان بخش خصوصی و تولید‌کنندگان نیز باید با کاهش قیمت تمام شده افزایش کیفیت و ارائه محصولات رقابتی برای مصرف‌کنندگان در این مسیر گام مؤثری بردارند چرا که حمایت از تولید شامل هر تولیدی نیست و تولید‌کنندگان باید محصولات با کیفیت و قیمت تمام شده مناسب عرضه کنند.

وی افزود: مردم هم باید برای خرید تولید‌ات داخلی با کیفیت رغبت نشان دهند و بپذیرند که خارجی بودن کالا موید کیفیت آن نیست.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...