نسخه چاپی

حضور ایرانی‌ها در امارات ممنوع شد

پس از اقدام فدراسیون فوتبال امارات مبنی بر نامگذاری لیگ این كشور به نام خلیج ع ر ب ی، فدراسیون فوتبال ایران حضور بازیكنان كشورمان را در لیگ امارات را ممنوع اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، پس از اینکه رئیس سازمان لیگ فوتبال امارات اعلام کرد نام لیگ این کشور از این پس خلیج ع ر ب ی خواهد بود فدراسیون فوتبال ایران اقدامات لازم را برای مقابله با این موضوع آغاز کرد.

کفاشیان و نبی با مسئولان بخش حقوقی فدراسیون فوتبال جلسه داشتند تا راهکارهای حقوقی برخورد با اقدام اماراتی‌ها را بررسی کنند.

یکی از مواردی که فدراسیون فوتبال آن را مدنظر قرار داده عدم حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات است. فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته برای مقابله با این موضوع از حضور بازیکن ایرانی در لیگ امارات جلوگیری به عمل آورد.

مهدی محمدنبی در گفت وگو با تسنیم درباره نامگذاری لیگ امارات به نام خلیج «ع ر ب ی» عنوان کرد: از طریق رسانه ها متوجه این موضوع شدیم و آن را با بخش حقوقی فدراسیون مطرح کردیم تا از صحت و سقم آن مطلع شویم.

وی ادامه داد: در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، مکاتبات خود را کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام می‌دهیم و موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

نبی خاطرنشان کرد: پس از این اقدام حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات را ممنوع اعلام کردیم و اجازه نخواهیم داد بازیکنان ایرانی به لیگ این کشور بروند. این موضوع را به مسئولان روابط بین الملل فدراسیون اعلام کردم تا برای هیچ بازیکنی مجوز بازی در لیگ امارات صادر نشود.

۱۳۹۲/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...