نسخه چاپی

آلن ایر، افسر رسمی سازمان CIA است

عکس خبري -آلن اير، افسر رسمي سازمان CIA است


آلن اير که در پوشش سخنگوي فارسي زبان وزارت امور خارجه آمريکا در حال حاضر فعاليت مي کند ، امروز در اقدامي عجيب از سوي يک سايت داخلي به سوالات کاربران ايراني پاسخ مي دهد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛آلن اير که با هزينه و بورسيه سازمان جاسوسي آمريکا زبان فارسي را ياد گرفته است در تمام طول مدت فعاليت خود پيش از انتصاب به عنوان سخنگوي فارسي زبان وزارت امور خارجه آمريکا در کشورهاي سوريه ،امارات و آذربايجان به عنوان مسئول ميز ايران براي سازمان جاسوسي آمريکا فعاليت و از ايراني ها جاسوسي مي کرد.

بعد از گذشت چند سال از فعاليت به عنوان مسئول ميز ايران در سيا آلن اير از سازمان جاسوسي سيا در وزارت امور خارجه آمريکا به عنوان سخنگوي فارسي زبان فعاليت خود را آغاز ميکند تا اين بار در پوشش سخنگو به جاسوسي از ايرانيان بپردازد.

اما امروز در اقدامي عجيب آلن اير سخنگوي فارسي زبان و افسر رسمي سيا مهمان يک سايت معتبر داخلي است که هيچ گونه توجيه ملي و سياسي ندارد.

آلن اير در مصاحبه هاي خود با شبکه هاي صداي آمريکا و بي بي سي فارسي و چند شبکه ديگر بارها عليه جمهوري اسلامي ايرن مواضع خصمانه اتخاذ کرده است. او همچنين مسئول اصلي سايت جاسوسي سفارت خانه مجازي براي ايرانيان است که طرح آن متعلق به سازمان جاسوسي آمريکا بوده است.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...