نسخه چاپی

معافیت جدید خدمت سربازی

عکس خبري -معافيت جديد خدمت سربازي


رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: مشمولان غیرغایبی که یگانه نگهدارنده خواهر تنی خود بوده و متقاضی معافیت کفالت خواهر فاقد پدر، شوهر و یا فرزندپسرسالم باشند می‌توانند برای ثبت درخواست خود به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

به گزارش فارس به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا سردارسرتیپ سیدحمیدصدرالسادات در خصوص معافیت کفالت خواهر فاقد پدر، شوهر و یا فرزند پسر سالم گفت: از جمله شروط اصلی این نوع از معافیت، تنها مراقب و نگهدارنده سالم بالای 18 سال خواهر فاقدپدر، همسر و یا فرزند پسر سالم و همچنین غیر غایب بودن مشمولین متقاضی است.

وی در ادامه افزود: در گذشته از شرایط اصلی بهره‌مندی از معافیت کفالت خواهر، مجرد بودن وی و داشتن شرط سنی (تا سن 24 سالگی ) مطرح بوده و همچنین در مواردی که همسر خواهر فوت کرده و یا از همسر خود طلاق گرفته بودند احراز نیازمندی آنان به مراقبت توسط شورای پزشکی وظیفه عمومی می‌توانست منجر به معافیت مشمول شود که با توجه به اصلاح موادی از قانون خدمت وظیفه عمومی شرایط مذکور از جمله شرط سنی حذف شده است.

در پایان این مقام مسئول تاکید کرد: مشمولان غیرغایبی که یگانه مراقب و نگهدارنده خواهر تنی خود بوده و متقاضی معافیت کفالت خواهر فاقدپدر، شوهر و یا فرزند پسرسالم باشند می‌توانند برای ثبت درخواست خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...