نسخه چاپی

طي حكمي از سوي ستاد مركزي انتخاباتي قاليباف

مفیدی رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان رضوی شد

مسئول كمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی گفت: سید اسماعیل مفیدی، به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در خراسان‌رضوی منصوب و نشست خبری وی آخر هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی رشکیانی در گفت‌وگویی با اشاره با اعلام خبر انتصاب رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی اظهار کرد: سید اسماعیل مفیدی، به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان خراسان‌رضوی منصوب شد.

وی افزود: این انتصاب با حکمی از سوی ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف صورت گرفت و سید اسماعیل مفیدی به عنوان رئیس ستاد و محمد تقوی‌مندی به عنوان قائم‌مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی منصوب شدند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخاباتی قالیباف در استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: اسماعیل مفیدی، رئیس نخستین شورای اسلامی شهر مشهد و منتخب سومین شورای اسلامی شهر مشهد است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی از برگزاری نخستین نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان خراسان‌رضوی خبر داد و افزود: این نشست خبری پنجشنبه نهم خرداد ماه در محل جبهه پیشرفت و عدالت استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...