نسخه چاپی

بلندي خبر داد

بورسیه دكتری مربیان دانشگاه آزاد بدون محدودیت شرط سنی

عکس خبري -بورسيه دکتري مربيان دانشگاه آزاد بدون محدوديت شرط سني

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: مربیان این دانشگاه بدون محدودیت شرط سنی می‌توانند دكتری بورسیه شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسین بلندی در نشست هیئت­های اجرایی جذب که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، گفت: تربیت نیروی انسانی یکی از مهم­ترین اولویت­هاست و امروز مدیریت منابع انسانی یک معیار مهم است.

وی تصریح کرد: شرایط امروز و جهت­گیری­ها به سمتی است که باید از اقتصاد مقاومتی صحبت کنیم و اقتصاد مبتنی بر هر چیزی به جز نفت، مورد توجه است.

بلندی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که اساتید، فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان، افسران این جنگ هستند، گفت:‌ جذب اساتید کارآمد، خلاق، متعهد، متخصص و خدامحور از اولویت­هاست.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی تنها با آموزش امکان­پذیر است، افزود: هر چه پیش می­­رویم دانشگاه­ها از نظریه­پردازی به سمت تولید علم و فناوری حرکت می­کنند و مهم­ترین رکن این تلاش و فرآیند، اعضای هیئت علمی هستند.

وی تأکید کرد:‌ افرادی جذب دانشگاه آزاد اسلامی می­شوند که پاسخگویی به تمام نیازها و الزامات کشور را به دوش بکشند.

بلندی با تأکید بر اینکه اعضای هیئت علمی نباید از آموزش، پرورش و تعلیم غافل شوند، افزود: یک عضو هیئت علمی باید انسانی متعهد، متدین، پیرو ولایت فقیه، خودباور و پایبند به اصول و برنامه­های تدوین شده کشور باشد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد ادامه داد: فردی را باید به عنوان استاد جذب کنیم که علاوه بر آگاهی و درک، به نظام دلبستگی داشته باشد.

وی با تأکید بر دانش­افزایی گفت: باید افرادی را جذب کنیم که از تخصص بالا و توانایی­های ویژه برخوردار باشند.

بلندی درباره ارتقاء اعضای هیئت علمی خاطر نشان کرد: هرگونه گزارش تبدیل وضعیت باید تا اول شهریور 92 ارائه شود و تمامی تبدیل وضعیت­ها در وضعیت اجرایی جذب باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمامی مربیان حائز شرایط برای ارتقاء به مرتبه بالاتر، موظفند تائیدیه صلاحیت علمی و عمومی را از هیئت­های جذب بگیرند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آینده علمی دانشگاه، جذب و ارتقای اساتید در هیئت­های اجرایی جذب در 31 استان کشور انجام می­شود، گفت:‌ یکی از اقدامات مهم و عملیاتی در بحث هیئت علمی، تعیین تکلیف و برنامه­ریزی اعضای هیئت علمی با مرتبه مربی بوده است به طوریکه تمام کسانی که مربی دانشگاه آزاد اسلامی هستند بدون در نظر گرفتن شرط سنی،‌ مسئولیت اجرایی و تدریس در واحد محل خدمت، در صورت اخذ پذیرش در دوره دکتری بورسیه این دانشگاه می­شوند.

بلندی با اشاره به اینکه حق التدریسی­ها باید دارای تائیدیه صلاحیت علمی و عمومی باشند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای 27 هزار و 552 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت، هزار و 902 عضو هیئت علمی نیمه وقت و بیش از 50 هزار مدرس حق التدریس است.

وی با اشاره به اینکه تائید صلاحیت­های علمی و عمومی اعضای هیئت علمی گروه معارف به عهده معاونت دفتر نهاد مقام معظم رهبری است، گفت: تمامی جذب­ها در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس طرح جامع آموزشی و جذب استانی صورت می­گیرد و شورای گسترش در اختیار هیئت امنای استانی است.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...