نسخه چاپی

صدوقي:

سفرهای استانی احمدی‌نژاد تا انتخابات لغو شد/ لغو سفر‌ها ربطی به رد صلاحیت "مشایی" ندارد

دبیر هیئت دولت با بیان اینكه فضای انتخاباتی فعلی كشور فضای مناسبی برای انجام این سفرها نیست، گفت: سفرهای استانی دولت تا انتخابات برگزار نمی‌شود.

به گطارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی صدوقی در درباره ادامه سفرهای استانی هیئت دولت اظهار داشت: دور چهارم سفرهای استانی دولت و هیئت وزیران نیز از ابتدای سال جاری آغاز و دو سوم استان‌های کشور میزبان وزرا بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آيا اکنون سفرهای احمدی‌نژاد صرفا به‌صورت پروژه‌ای انجام می‌شود، گفت: این سفرها به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی آماده شده در استان‌ها انجام می‌پذیرد تا هرچه سریعتر در اختیار مردم قرار گیرد.

دبیر هیئت دولت درباره علت توقف سفرهای استاني دولت در چهارمین دوره این سفرها تأکید کرد: زمان انجام سفر بسیار مهم است لذا فضای انتخاباتی فعلی کشور فضای مناسبی برای انجام این سفرها نیست و تا برگزاری انتخابات این سفرها انجام نمی‌شود.

صدوقی عنوان کرد: به احتمال فراوان سفر رسمی هیئت وزیران پس از برگزاری انتخابات انجام می‌شود و تا آن زمان رئیس‌جمهور به همراه تعدادی از وزرا برای افتتاح پروژه‌های عمرانی به برخی استان‌ها سفر خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی رسانه‌ها دلیل لغو سفر‌های استانی احمدی‌نژاد كه از ابتداي امسال آغاز شده بود را رد صلاحیت "مشایی" در انتخابات مي‌دانند، گفت: نباید به این حرف‌ها اعتنا کرد، کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند باید به شعور مردم احترام بگذارند زیرا این حرف‌ها بافت ذهنی برخی آدم‌های کوته فکر است.

صدوقی در پایان خاطرنشان کرد: انجام سفر‌های استانی در دولت نهم و دهم دارای رویکرد ثابتی بوده و تا آخر دولت ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...