نسخه چاپی

حداد‌عادل:

فعلا بحث كنار‌كشیدن مطرح نیست/ بعنوان یك نامزد مصمم در صحنه هستم

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینكه خروجی ائتلاف 1+2 چه خواهد بود و آیا به نفع قالیباف و ولایتی كنار می‌كشید؟ گفت: فعلا بحث كنار‌كشیدن مطرح نیست و من بعنوان یك نامزد مصمم در صحنه هستم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "غلامعلی حداد‌عادل" در حاشیه ضبط یکی از برنامه‌های رادیويی خود در سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که رئیس‌جمهور آینده و مسئولانش چگونه باید باشند، اظهار داشت: مسئولانی باید برسر کار گماشته شوند که احتیاجی به این نداشته باشند که حرفشان را به رئیس‌جمهور بزنند و کشور باید طوری اداره شود که هر فرمانداری یا استانداری در حوزه صلاحیت خود به مشکلات مردم را رسیدگی کند.

وی ادامه داد: قاعده کلی این است که رئیس‌جمهور تنها بر کار مسئولان نظارت داشته و وقتش را صرف این نکند که شخصا به حرف دل مردم گوش دهد و به مشکلات آنان رسیدگی کند.

کاندیدای ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که اگر اطرافیان شما در صحنه تشویش ایجاد کنند آیا شما وارد حاشیه می‌شوید؟ گفت: بنده و حاشیه‌پردازی؟!

وی افزود: کارنامه 34 ساله من نشان می‌دهد که بنده تنها مبشر و منادی امید و وحدت هستم.

حداد عادل در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر شما بعنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدید قول می‌دهید به اطرافیان و آشنایانتان مثل دیگر مردم نگاه کنید؟ تصریح کرد: در طول 4 سالی که ریاست مجلس را برعهده داشتم فرزندان من حتی یک بار هم به مجلس نیامدند البته اگر در اطرافیانم کسانی لیاقت داشته باشند مانع خدمت آنها نمی‌شوم، اما خواسته خرجی نکرده‌ام.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که مشکلات مردم را در دولت بعدی چگونه حل می‌کنید بیان داشت: با تقوا و تدبیر، با انتخاب افرادی پاک و با استفاده از دانش متخصصان و همت همه مردم مشکلات حل می‌شود.

وی افزود: مشکلات اقتصادی مانند مشکلات بهداشت و درمان بوده همانطور که در درمان به نظر پزشک اعتماد می‌کنید در اقتصاد نیز باید به نظر متخصصان احترام بگذاریم.

حداد‌عادل در پاسخ به این سوال که جوانان در دولت شما چه جایگاهی دارند؟ تأکید کرد: بنده همه عمرم را با جوانان سرکرده‌ام، گفتمان من گفتمان جوان‌پسند است و تصور می‌کنم که جوان‌ها حرف من را می‌فهمند و من نیز حرف آنها را می‌فهمم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه خروجی ائتلاف 1+2 چه خواهد بود و آیا به نفع قالیباف و ولایتی کنار می‌کشید؟ گفت: فعلا بحث کنار‌کشیدن مطرح نیست و من بعنوان یک نامزد مصمم در صحنه هستم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فرصتی که رسانه ملی در اختیار نامزدها قرار داده کافی است؟ اظهار داشت: این فرصت بسیار خوب بوده و مردم اگر بخواهند تصمیم بگیرند با همین برنامه می‌توانند در انتخاب خود تصمیم‌گیری کنند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان با بیان اینکه شعار دولت من تقوا و تدبیر است خاطرنشان کرد: معتقدم حل مشکلات کشور وابسته به تقوا و تدبیر است و ترکیب تقوا و تدبیر کلید حل مشکلات کشور و راهگشای ما به سوی آینده است.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...