نسخه چاپی

پرسه زنی اشرار بین‌المللی در خیابان‌های تهران!

بولتن نیوز : چندي پيش و در جريان پنجاه و پنجمين اجلاس كميسيون مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل بود كه بان کی‌مون دبیرکل اين سازمان از نقش مهم ايران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدير كرد. يوري فدوتوف «مدير اجرايي دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل» نيز در همين نشست كه در روز دوشنبه 22 اسفند 1390 (12 مارس 2012) در وين برگزار مي‌شد، تاكيد كرد که تهران در مبارزه با مواد مخدر شريك شماره يك سازمان ملل است و خاطرنشان ساخت که ايران در زمينه‌ي كشف مواد مخدر در عرصه جهان در صف كشورهاي درجه يك قرار دارد و بیان داشت که بيش از 3 هزار نفر از ماموران مرزي ايران در مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند. همچنين مصطفی محمدنجار وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران كه ديگر سخنران اين نشست بود نيز يادآور شد كه بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، 89 درصد كشفيات ترياك و 32 درصد كشفيات هرويين در دنيا توسط جمهوري اسلامي ايران صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ما بر اساس آمار سازمان ملل، ايران بالاترين ميزان كشفيات مواد مخدر را در دنيا به خود اختصاص داده و بيشترين هزينه را در اين زمينه پرداخته است. با توجه به تمام اين موارد و در شرایطی که جانفشانی‌های فرزندان برومند این سرزمین، جاده‌های ایران را به کابوس قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر بدل کرده است، جای تأسف است که در نتیجه‌ی اجرای يك سناریوی کثیف و پیچیده‌ی صهیونیستی و با واسطه‌گری برخی حامیان منطقه‌ای اين رژيم، اعضای کارتل‌های بزرگ قاچاق مواد مخدر جهان در پوشش دیپلمات در تهران سکونت یافته و مشغول فعالیت هستند.



بنا بر این گزارش ابراهیم غفاراف نفر دوم سفارت جمهوري آذربايجان در تهران پیش‌ازاين به‌عنوان دیپلمات در افغانستان حضور داشته و واسطه‌ی همکاری های امنیتی-نظامی نیروهای آمریکایی با جمهوری آذربایجان و همچنین مسئول پیگیری پروژه‌های مربوط به قاچاق مواد مخدر توسط شبكه‌اي مافيايي-صهیونیستی به سركردگي کمال‌الدین حیدراف بوده است. وي که در نتیجه‌ی رسوایی جنسی مجبور به ترک افغانستان شده بود، اما با توجه به میزان وثوق غفاراف برای سران رژیم صهیونیستی و با توجه به مطامع حیدراف مبنی بر حضور وی در ایران، او به‌عنوان نفر دوم سفارت جمهوری آذربایجان به تهران فرستاده می‌شود. هر چند که در دو ماهه‌ی اخیر انتشار بخشی از گفته‌های وی در دفاع از همجنسگرایی و هتک شرع مبین اسلام موجب رسانه‌ای شدن نام و چهره‌ی این عنصر کلیدی مافیای صهیونیستی مواد مخدر شد، اما این موضوع خود باعث گرديد كه برخی از فعالیت ها و سوابق وی نيز توسط خبرگزاری‌ها و منابع روسی و سپس منطقه‌ای رسانه‌ای گردد.به راستی ارتباط سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با کارتل های بین‌المللی مواد مخدر از کجا نشأت می‌گیرد؟


بدون تردید رنگ باختن و نقش بر آب شدن بسیاری از دسیسه‌ها و سناریوهای امریکایی–صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، به ویژه در یک دهه‌ی اخیر سبب شده است که آنها با اجرای سناریوهای جدید و عوض کردن زمین بازی، برخی کشورهای همسایه را به بارانداز فعالیت های ضد ایرانی خود بدل سازند و در انجام این سناریوهای پیچیده‌ی ضدانسانی، تمامی ظرفیت های خویش از تروریست‌های جنایتکار گرفته تا قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر را بسیج کنند.

در این بین است كه هرگونه ناامنی و بی‌ثباتی در جمهوری اسلامی ایران به کانون همگرایی اهداف و مطامع دشمنان این ملت از ساکنان کاخ سفید گرفته تا اشرار سفاک بدل می‌شود. آنها به روشنی واقفند که در صورت ایجاد ناامنی در ایران، نظارت جمهوری اسلامی ایران بر مرزها و ممانعت نیروهای امنیتی ایران از ترددهای غیرقانونی کاهش خواهد یافت و بدین‌گونه عرصه‌ی مناسب‌تری برای ترانزیت مواد مخدر در ابعاد بزرگ فراهم خواهد شد و در نتيجه‌، زمینه‌ي پخش و توزیع مواد مخدر در خود ایران و منطقه نيز مساعدتر خواهد شد. طبيعي است كه از قبل اين تجارت سياه و شيطاني، از يك طرف، سودهای كلان و سرشار به جیب این افراد خواهد گرديد و از طرف دیگر، تبعات مهلک چنین وضعیتی میزان مقاومت مردم منطقه را در برابر سلطه‌جویی‌های آمریکایی – صهیونیستی کاهش خواهد داد. در ذیل اجراي چنین پروژه‌ی کهنه‌ و مسبوق به سابقه‌اي که مشابه آن یک قرن پیش توسط انگلیس در مستعمرات‌اش اجرا می‌شد، یکی از کشورهای همسایه‌ی جمهوری اسلامی ایران که قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر تا سطح ریاست وزارتخانه‌های عالی آن نیز نفوذ کرده‌اند و مواد مخدر به‌عنوان یکی از سلاح های اصلی پلیس و نیروهای امنیتی آن کاربرد ویژه‌ای دارد نیز به نقش‌آفرینی بسیار خطرناکی دست زده است.

در حالی‌که نام کمال‌الدین حیدراف به عنوان وزیر امور غیرمترقبه جمهوری آذربایجان و دومین فرد ثروتمند این کشور و یکی از مخوف‌ترین چهره‌های سیاسی جمهوری آذربایجان زبانزد مردم اين جمهوری است، در سطح جهانی نیز این فرد به عنوان پدرخوانده‌ی توزیع و ترانزیت مواد مخدر در منطقه شناخته شده است. دوستی و همکاری تنگاتنگ حیدراف و جان مک‌کین سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، که متیو برایزا سفیر پیشین آمریکا در باکو، در واقع گماشته‌ی وی محسوب می‌شد، پازل ارتباطات آمریکای–صهیونیستی کارتل‌های پخش و توزیع مواد مخدر از تولید در افغانستان تا توزیع در جای‌جای جهان را تکمیل می‌کند.



در این فضای تیره و آلوده است که مک‌کین نومحافظه‌كار با صرف پولهای هنگفت در پوشش موسسات مطالعاتی در حوزه دموکراسی و صلح در منطقه قفقاز در حال یارگیری در میان نخبگان منطقه جهت شکل دادن به آرایش سیاسی منطقه در راستای نیل به اهداف پلید امریکا و رژیم صهیونیستی است. در اين ميان، بخشی از پولهایی که در نتیجه‌ی دلالی مواد مخدر از تولید در افغانستان تحت نظارت نیروهای امریکایی تا قاچاق و توزیع در منطقه با همکاری ایادی جمهوری آذربایجانیِ آمریکا نظیر کمال‌الدین حیدراف و پادوهای وی، حاصل می‌شود نيز در راه تعمیق حضور و نقش‌آفرینی صهیونیست‌ها در قفقاز هزینه مي‌گردد.

آیا به راستی با وجود اطلاع از چنين شرايط دردآوري، دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران براي حفظ آرمان مقدس و لایتغیر جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با سلطه‌جویان بین‌المللی و به حرمت خون پاک شهدای مظلوم مبارزه با مواد مخدر و نيز در راستای ممانعت از گسترش فعالیت‌های صهیونیستی در منطقه و همچنین ارتقای وضعیت امنیتی کشور هم كه شده، نبايد ایادی منحرف و بدنام کارتل‌های جنایتکار مواد مخدر را در هر لباس و يا با هر گذرنامه‌اي از خاک پاک ایران بیرون براند؟ سئوال اين است كه آیا به راستی ابراهیم غفاراف در تهران به نقش‌آفرینی در قالب یک دیپلمات مشغول است؟

۱۳۹۱/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...