نسخه چاپی

تماس شبانه گل محمدی با علی كریمی

عکس خبري -تماس شبانه گل محمدي با علي كريمي

تمام تیم‌های فوتبال ایران به علی كریمی پیشنهاد داده‌اند جز پرسپولیس كه سال‌ها كریمی را در تركیب خود داشته!

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، علي كريمي كه بعد از بازي فينال جام حذفي مقابل سپاهان از فوتبال خداحافظي كرد خيلي زود از تصميم خود منصرف شد و اعلام كرد مي‌خواهد به بازي ادامه دهد و به همين دليل تمرينات پرفشاري را هم انجام مي‌دهد.

اين صحبت كريمي باعث شد تا اكثر قريب به اتفاق تيم‌هاي ليگ برتري براي جذب او ابراز تمايل كنند. ابتدا فولاد و حسين فركي بودند كه به كريمي پيشنهاد همكاري دادند. سپس نوبت به گسترش فولاد با رسول خطيبي، راه‌آهن با منصور ابراهيم‌زاده و حالا نفت تهران با يحيي گل‌محمدي رسيد تا براي جذب علي كريمي ابراز علاقه كنند. آخرين تماس هم از سوي يحيي (يكشنبه‌شب) با كريمي برقرار شده و سرمربي نفت تهران از جادوگر دعوت به همكاري كرده.

يحيي گل‌محمدي كه در دوران مربيگري در پرسپوليس رابطه خوبي با كريمي داشت حالا قصد دارد از او در تركيب نفت تهران استفاده كند. هر چند كريمي هنوز جوابي به اين پيشنهاد نداده اما گفته مي‌شود منتظر پيشنهاد پرسپوليس است تا به تيم محبوب خود برگردد و فوتبال خود را با پيراهن قرمز به پايان ببرد. اين وسط یک سوال به وجود مي‌آيد؛ اين‌كه چرا همه تيم‌ها براي جذب كريمي پيشنهاد مي‌دهند الا پرسپوليس؟! جواب اين سوال را بايد علي دايي و محمد رويانيان بدهند. همان افرادي كه گفته مي‌شود مخالف بازگشت كريمي به پرسپوليس هستند و در اقدامي عجيب حتي به او پيشنهاد مربيگري در تيم‌هاي پايه پرسپوليس را مي‌دهند.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...