نسخه چاپی

امام جمعه نظرآباد:

دستاوردهای بزرگ انقلاب مورد هجمه قرار نگیرد

عکس خبري -دستاوردهاي بزرگ انقلاب مورد هجمه قرار نگيرد

امام جمعه شهرستان نظرآباد‌ اظهار داشت: تحت هیچ عنوانی نباید برای رأی آوردن در انتخابات، دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی مورد هجمه و بداخلاقی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد وثوقی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان ارشد کشور به ویژه امام خمینی (ره) و رهبری همواره بر اهمیت دخالت رای مردم در تعیین سرنوشت کشور تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در حالی شاهد برگزاری انتخابات به صورت مستمر و قانونمند است که در بسیاری از کشورهای منطقه‌ای هنوز مسئولان انتصابی هستند و برگزاری انتخابات در این کشورها برای مردم آرزو شده است.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد‌ تاکید کرد: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی و انتخاب مسئولان کشور با رای مستقیم مردم موضوعی بسیار مهم و حساس بوده و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بسیاری از توطئه‌های دشمنان و بدخواهی مغرضان را خنثی می‌کند.

وثوقی با تاکید بر اینکه احترام به رای مردم یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: طی بیش از سه دهه اخیر ایران اسلامی پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داشته و امروز بسیاری از نیازهای کشور در داخل تولید و تامین می‌شود.

*مردم ایران آگاه هستند و آگاهانه رای می‌دهند

وی افزود: دستاوردهای علمی‌ به صورتی که امروز ایران یکی از چند کشور دارای دانش هسته‌ای است و همچنین دستاوردهای بزرگ دفاعی که ما را از واردات بسیاری از تسلیحات نظامی بی‌نیاز کرده تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های سه دهه اخیر است.

امام جمعه شهرستان نظرآباد تاکید کرد: در تبلیغات انتخاباتی نامزدها باید به این دستاوردها اشاره شده و هرگز نباید به بهانه جمع‌آوری رای مردم موفقیت‌های ایران اسلامی مورد هجمه و تخریب قرار گیرد.

وثوقی افزود: به طور قطع مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و نمی‌خواهند که نامزدها با تخریب دستاوردها و موفقیت‌های گذشته تبلیغات انتخاباتی خود را پیگیری کنند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی آگاه هستند و با آگاهی کامل پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و کاندیداهای محترم باید بدانند که این مردم با دقت فعالیت‌های تبلیغاتی آن‌ها را رصد کرده و هیچ نامزدی نمی‌تواند با تخریب و هجمه به دستاوردهای انقلاب در جمع‌آوری آرای مردم موفق باشد.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...