نسخه چاپی

جانشين سپاه حضرت عباس(ع) اردبيل:

ملت ایران در 24 خرداد دشمن را به عقب نشینی واخواهد داشت

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 24 خرداد ملت ما روحیه شجاعت خود را به نمایش خواهند گذاشت و این مسئله دشمن را بار دیگر به عقب‌نشینی واخواهد داشت.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان پیش‌از ظهر امروز در اولین یادواره شهدای بسیج ورزشکار پارس‌آباد اظهار داشت: شهدای ما اسناد اقتدار و شرف ایران اسلامی هستند و همین امر سبب شده است تا دشمن بیش از پیش چشم طمع به این خاک مقدس بدوزد.

وی با یادآوری اینکه حفظ این ارزش‌ها وظیفه اصلی همه ملت است، عنوان کرد: 24 خرداد ملت ما روحیه شجاعت خود را به نمایش خواهند گذاشت و این مسئله دشمن را بار دیگر به عقب‌نشینی واخواهد داشت.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزاری آیین‌های یادواره و بزرگداشت برای شهدا را ارزشمند توصیف کرد و افزود: برگزاری این آیین‌ها گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی را تداعی می‌کند.

کریمیان ادامه داد: شهدا مایه افتخار ملت ایران هستند و امروز ما اگر در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم به خاطر عزت و سرافرازی شهدای هشت سال دفاع مقدس و سکاندار اصلی این کشتی که در دست امام راحل بود، هستیم.

این مسئول رمز موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی ایران را مرهون ایثارگری‌های شهدا و رهبری امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: بدون شک رمز موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی ایران نیت خالص شهدا با معبودشان، رهبری امام راحل (ره) و وحدت مردم بود و شهدا با نثار خون خود برگ زرین و ماندگاری در انقلاب اسلامی را رقم زدند.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به نقش مهم شهدای ورزشکار در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: ورزشکاران ایران اسلامی مجاهدت کردند و نام و پرچم ایران را در دنیا به اهتزاز درآوردند و موجب افتخار و مایه فخر و مباهات رهبر و ملت خویش شدند.

کریمیان با اشاره به تلاش دشمن برای در اختیار گرفتن افکار و ذهن جوانان یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب امروز در خصوص منحرف کردن جوانان از فرهنگ انقلاب و ولایت هزینه‌های گزافی را متحمل شده‌اند و روی فکر و فرهنگ جوانان کار می‌کنند که البته این تیر آنها هم به سنگ خورده است.

وی با اشاره به نقش پرشور و سرنوشت‌ساز مردم در انتخابات 24 خرداد خاطرنشان کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، حماسه سیاسی بزرگی را رقم خواهند زد.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برای نشان دادن بی‌اثر بودن تحریم‌ها و نا‌امید کردن دشمن از نقشه‌ها و نیز بی‌خاصیت بودن فشارهای بین‌المللی علیه ملت ایران، باید شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم شکر عبدی فرمانده ناحیه بسیج سپاه پارس‌آباد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره 255 شهید والامقام شهرستان پارس‌آباد، آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی را در سایه خون‌های پاک شهیدان و خانواده‌های آنان و ایثارگران که چشم و چراغ این ملت هستند، دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یادواره شهدای بسیج ورزشکار پارس‌آباد به همت اداره ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران، سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...