نسخه چاپی

جانشين ستاد انتخابات ملاير:

كاندیداها بر اساس قانون حركت كنند

عکس خبري -کانديداها بر اساس قانون حرکت کنند

جانشین ستاد انتخابات ملایر با اشاره به اینكه كاندیداها باید بر اساس قانون حركت كرده و تبلیغات خود را در چارچوب قانونی داشته باشند، گفت: تبلیغات درست باعث تشویق مردم برای حضور در انتخابات می‌شود.


به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس از ملایر، محمدقاسم عبدلی پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی نامزدهای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر ملایر با اشاره به اینکه داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ملایر امسال نسبت به دوره‌های گذشته از رشد بالایی برخوردار بوده است افزود: این حضور نشان از بصیرت مردم برای خلق حماسه سیاسی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشته دارد.

وی با اشاره به اینکه بعد از تائید صلاحیت داوطلبان شرکت‌کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ملایر کاندیداها باید بر اساس قانون حرکت کرده و تبلیغات خود را در چارچوب قانونی داشته باشند، گفت: تبلیغات درست و رفتار کاندیداها در معرفی خود باعث تشویق مردم برای حضور بیشتر در انتخابات خواهد بود.

جانشین ستاد انتخابات ملایر خطاب به کاندیداهای شوراهای اسلامی گفت: رعایت نظم و قانون و دوری از تخریب یکدیگر امری بسیار مهم و حائز اهمیت در انتخابات است و اگر فضایی تبلیغاتی منفی را ایجاد کنیم نگرانی و تشویش را برای مردم در بر خواهد داشت.

وی مستندسازی تبلیغات را توسط ستادهای انتخاباتی خواستار شد و افزود: مسئولان ستادهای انتخاباتی شهرستان ملایر در تبلیغات با مجریان قانون همکاری لازم را در برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم داشته باشند.

عبدلی با بیان اینکه هر نوع تبلیغات خارج از قانون و غیر مجاز جمع‌آوری می‌شود، تصریح کرد: راه‌اندازی کاروان حامیان کاندیدا در سطح شهر، نوشتن موارد غیر واقعی، نصب پلاکاردهای بیش از 70 سانتیمتر جز در محل ستاد انتخاباتی از جمله موارد غیر مجاز خواهد بود که با آن برخورد می‌شود.

وی عنوان داشت: استفاده از هر گونه امکانات دولتی در تبلیغات، نصب پوستر و بنرهای تبلیغاتی در اماکن دولتی و هر نوع فعالیت تبلیغاتی توسط کارمندان در ساعات اداری ممنوع است.

جانشین ستاد انتخابات ملایر خاطرنشان کرد: در روز برگزاری انتخابات به ازای هر پنج شعبه یک نفر به عنوان نماینده می‌تواند از سوی کاندیداها در شعبه اخذ رأی حضور داشته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی ملایر نیز گفت: کاندیداها در هنگام تبلیغات انتخاباتی توجه به نظم و امنیت را در دستور کار خود قرار دهند.

قاسم قربانی بیان داشت: نظم و انضباط از ستادهای تبلیغاتی کاندیداها باید آغاز شود چرا که طرفداران از کاندیداهای خود الگو می‌گیرند.

وی جلوگیری از نصب پوستر و عکس کاندیداها بر روی اتومبیل‌ها، حرکت کاروان‌های تبلیغاتی خودروها در سطح شهر و تجمع بیش از اندازه در مقابل ستادهای انتخاباتی را ممنوع عنوان کرد و گفت: در صورت مشاهده هر نوع تخلف از طریق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ملایر حرکت در مسیر ولایت را خواستار شد و افزود: همه ما وظیفه داریم برای برگزاری انتخابات امنیتی پایدار و منسجم را در جامعه فراهم کنیم تا بهانه‌ای به دست دشمن ندهیم.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...