نسخه چاپی

ولايتي در نشست خبري

سند خانه‌ها را به نام مردم میزنیم

عکس خبري -سند خانه‌ها را به نام مردم ميزنيم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده بعد از تشكیل دولت با ارائه یك لایحه به مجلس، اجازه تملك كامل مسكن‌های ۹۹ ساله واگذار شده را از مجلس شورای اسلامی برای مردم درخواست خواهم كرد و سند این خانه‌ها را به نام مردم می‌زنیم.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، علی‌اکبر ولایتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخشی از نشست خبری خود که امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، در خصوص مسکن‌های ۹۹ ساله گفت: در مورد مسکن مهر قراردادی که با مردم گذاشته شده اجاره ۹۹ ساله است که باید اصلاح شود.

وی افزود: بنده بعد از تشکیل دولت با یک لایحه به مجلس، اجازه تملک کامل این مسکن‌های واگذار شده را از مجلس شورای اسلامی برای مردم درخواست خواهم کرد و سند این خانه‌ها را به نام مردم میزنیم.

ولایتی تاکید کرد: بنده معتقدم باید مسکن مهر در اختیار کامل مردم باشد و این را یک طرح مهم می‌بینم و خود را موظف به تحقق آن می‌دانم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اجاره ۹۹ ساله مسکن‌ها در بسیاری از کشورهای پیشرفته وجود دارد و این از بالا رفتن هرمی قیمت‌ها جلوگیری می‌کند، گفت: بسیاری از زمین‌هایی که در آن مسکن‌های مهر بنا شده است در شهرهای کوچک و یا مناطقی است که از شهرهای بزرگ فاصله‌های بسیاری دارند، بنابراین در بورس مسکن اتفاقی نمی‌افتد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر این مسکن‌های مهر ۹۹ ساله باشد، فردا که فرد فوت شد ورثه ایشان باید چه کار کند؟ معتقدم با اختیار تملک داشتن آپارتمان، صدمه ایجاد نمی‌شود. البته این سخنانی که بنده می‌گویم کارشناسی شده است.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...