نسخه چاپی

دبير ائتلاف پيشرفت اعلام كرد:

تكذیب انتخاب ولایتی به عنوان كاندیدای مورد حمایت جامعتین/ هر سه نفر در عرصه می‌مانند

عکس خبري - تکذيب انتخاب ولايتي به عنوان کانديداي مورد حمايت جامعتين/ هر سه نفر در عرصه مي‌مانند

حجت الاسلام خاموشی، دبیر ائتلاف پیشرفت، خبر انتخاب علی اكبر ولایتی به عنوان كاندیدای مورد حمایت جامعتین را تكذیب كرد.

به گزارش نما به نقل از جنوب نیوز، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، دبیر ائتلاف پیشرفت در گفتگو با مهر، اخباربرخی رسانه ها مبنی بر انتخاب علی اکبر ولایتی به عنوان کاندیدای مورد حمایت جامعتین را تکذیب کرد.

وی با اشاره به جلسه شب گذشته ائتلاف پیشرفت با جمعی از اعضای جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با حضور آیت الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت برگزارشد، افزود: سه عضو محترم ائتلاف با حفظ مبانی اصول‌گرایی و تأکید بر «مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی» به‌عنوان اصول اولیه و مشترک ائتلاف، طی جلساتی متعدد و نهایتاً در جلسه دوشنبه ششم خرداد که با بزرگان روحانیت برگزار شد؛ به این نتیجه رسیدند که پیروزی ائتلاف در گروی حضور اعضای آن در صحنه است.


دبیر ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان ادامه داد: اعضای ائتلاف با احترام و صمیمیت کامل به این تصمیم مشترک رسیدند و همکاری و تعامل خود را بیش از پیش استمرار بخشیده پس از پیروزی در انتخابات نیز آن را ادامه خواهند داد.

وی افزود: در این جلسه اعضای ائتلاف سه‌گانه ضمن بررسی آرایش سیاسی صحنه انتخابات و با احترام به اصول مورد توافق اولیه و نیز تأکید بزرگان روحانیت، برای ادامه فعالیت در رقابت‌های انتخاباتی به تصمیم مشترک رسیدند.

براساس این گزارش برخی رسانه ها نقل کردندکه در این جلسه مقرر شده است که علی اکبر ولایتی کاندیدای مورد حمایت جامعتین است.

دبیر ائتلاف سه گانه اصولگرایان از پیگیری قانونی خبرسازی این سایت خبر داد.

وی افزود: اینگونه خبر سازی های ناشیانه کار کسانی است که از رقابت بازمانده اند و تلاش دارند با انحراف افکار عمومی فضای انتخابات را نا سالم سازند و لذا پیگرد و برخورد دستگاههای مسئول با این شبه رسانه ها ضروری است.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...