نسخه چاپی

جبهه پيروان از بين اين دونفر انتخابت مي كند

قالیباف یا ولایت؟!

عکس خبري -قاليباف يا ولايت؟!

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان گفت: این جبهه از بین ولایتی و قالیباف از یكی حمایت می‌كند.

نقی مجتهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز فعالیت این جبهه در انتخابات شوراهای شهر و روستا از یک ماه پیش اظهار کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری اقدام به تهیه و ارائه لیست در این انتخابات کرده است.

وی لیست تهیه شده را توسط جبهه پیروان خط امام و رهبری با نام جبهه ائتلاف بزرگ برای پیشرفت زنجان نامید و افزود: این ائتلاف بدون توجه به دیدگاه‌های سیاسی تهیه شده است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان تاکید کرد: ائتلاف بزرگ برای پیشرفت زنجان با هدف توسعه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی شهر تشکیل شده است.

وی از انتخاب افراد متخصص در ائتلاف بزرگ برای پیشرفت زنجان توسط جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات شوراها خبر داد و افزود: این لیست با توجه به واقعیات جامعه امروز تهیه شده است.

*تخریب در همه آئین‌های الهی مذموم است

مجتهدی با مذموم دانستن تخریب افراد در همه آئین‌های الهی اضافه کرد: هیچ‌کس نباید از نردبان تخریب دیگران برای ترقی خود استفاده کند.

وی با بیان اینکه هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، تصریح کرد: کسانی که از تخریب دیگران برای رسیدن به اهداف انتخاباتی خود استفاده می‌کنند در واقع باید به اهداف خود شک کنند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان تاکید کرد: تخریب افراد برای رسیدن به اهداف ناپاک هدف مورد نظر را تایید می‌کند.

وی به بد‌اخلاقی‌های سیاسی چند سال اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: زمان بیهوده بودن این اقدامات را ثابت کرد.

مجتهدی با اشاره به اینکه بد‌اخلاقی‌های انجام شده شامل مرور زمان شده است، یادآور شد، یادمان باشد که حساب و کتاب‌های اصلی با خداوند باقیمانده و زمان پاسخگویی فرا می‌رسد.

وی ادامه داد: نگاه گذرا به مسئولیت‌های دنیوی عوارضی مانند بداخلاقی‌های انتخاباتی به همراه آورده و در تربیت نسل جوان تاثیر منفی می‌گذارد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان بر لزوم دقت مردم در برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جهموری تاکید کرد و افزود: مردم باید به کاندیدایی رای دهند که برنامه‌های واقع گرایانه داشته باشد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد کاندیدای مورد حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ این جبهه به دو نفر از ائتلاف 1+2 تمایل دارد که در نهایت اقدام به حمایت از یکی از آنها خواهد کرد.

۱۳۹۲/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...