نسخه چاپی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز سه‌شنبه از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

بیرانوند نماینده بروجرد به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در ابلاغ قانون نظام مسئولان نظام به ارائه لیست اموال تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص رسیدگی جدی به توزیع سم و کود‌ شیمیایی کشاورزان تذکر داد.

کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت اقدام قاطعانه در ارتباط با جلوگیری از گرانی کالاها با توجه به تأکید رئیس ‌کل بانک مرکزی مبنی بر ورود کالاها با ارز مرجع تذکر داد.

فلاحی نماینده اهر به رئیس جمهور در خصوص لزوم نظارت دقیق به وارداتی که با ارز مرجع انجام گرفته است، تذکر داد.

نیاز آذری نماینده بابل به وزیر آموزش و پرورش در خصوص نظارت بیشتر بر عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در خصوص جذب نیروهای خدماتی و توجه به مطالبات مردم و فرهنگیان تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر بهداشت در خصوص ضرورت رفع کمبود آمبولانس شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و بلخار که سبب تأخیر در انتقال مصدومان شده است، تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص اعلام دقیق آزمون استخدام پیش‌دبستانی‌ها تذکر داد.

حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ضرورت تسریع در پرداخت مابه‌التفاوت ۲۵ درصد افزایش مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۲ تذکر داد.

ناصر آشوری نماینده فومن به وزیر کشور در خصوص دستور رسیدگی فوری به خسارت‌دیدگان آتش‌سوزی بازار امام‌زاده ابراهیم شهرستان شفت تذکر داد.

نظری مهر نماینده کردکوی به وزیر راه و شهرسازی در خصوص دستور تسریع در خصوص اجرایی شدن تصمیمات بنادر و دریانوردی در شهرستان‌های بندر گز و بندر ترکمن و خواجه نفس که سابقه چند صد ساله در امر دریانوردی دارند، تذکر داد.

اربابی، کاشانی و پشنگ نمایندگان ایرانشهر، زاهدان و خاش به وزیر کشور در خصوص ممانعت از تلاش استاندار سیستان و بلوچستان برای واگذاری جایگاه‌های سوخت به اقوام تذکر دادند.

کاشانی و اربابی نمایندگان زاهدان و ایرانشهر به وزیر کشور در خصوص دخالت عوامل استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص ورود دام سنگین در قرنطینه غیرمجاز کشت و صنعت گوهرکوه تذکر دادند.

خجسته نماینده همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص پرهیز جدی از سرمایه‌گذاری انحصاری معادن به اشخاص و شرکت‌های خاص تذکر داد.

صرامی فروشانی نماینده خمینی شهر به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص ضرورت احداث بانک در شهرهای اصغر‌آباد و بازیچه تذکر داد.

نظری مهر نماینده کردکوی به وزیر نیرو در خصوص دستور تسریع در ایجاد پست ۲۰/۶۳ کیلوولتی شهرستان قمیشان که از مصوبات سفرهای ریاست جمهوری بوده است، تذکر داد.

پشنگ نماینده خاش به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت جلوگیری از واردات دام‌های مشکوک، بیمار و عدم رعایت قوانین دامپزشکی در این ارتباط تذکر داد.

جعفر‌پور نماینده لارستان به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آبرسانی به روستاهای بخش بیرم به ویژه روستاهای آب کنه از توابع شهرستان لارستان و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آبرسانی به مجموعه روستاهای بلوک بیدشهر از توابع بخش عوض در شهرستان لارستان که آب شرب جیره‌بندی شده است، تذکر داد.

طاهری و صادقی نمایندگان اقلید و کازرون به وزیر کشور در خصوص ضرورت ارائه پاسخ لازم در خصوص علت حادثه تلخ سایت دفن زباله شیراز که منجر به مرگ ۷ نفر از بهترین نیروهای آتش‌نشان و خدمات شهرداری شیراز شد، تذکر دادند.

تمیمی نماینده شادگان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ضرورت تسریع در خصوص دو طرفه کردن جاده دارخونین، شادگان تذکر داد.

صامری، رضایی، صادقی، عزیزی فارسانی، منصوری، کامران، دهقان، امیرآبادی و حسینی نمایندگان خرمشهر، خمینی، کازرون، فارسان، اردل، چناران، اصفهان، لنجان، قم و قصرشیرین به رئیس‌ جمهور در خصوص پرداخت خسارت به اشخاص که در جنگ تحمیلی دچار خسارت شده‌اند و بعد از ۲۵ سال هنوز بلاتکلیف هستند تذکر دادند.

نظری مهر نماینده کردکوی به رئیس ‌جمهور در خصوص دستور تسریع در خصوص طرح‌های مهر ماندگار از جمله بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان بندر گز تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر علوم در خصوص نظارت دقیق در آزمون و مصاحبه دانشجویان مقاطع دکترا تا حق شهرستان‌ها ضایع نشود و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در اختصاص وام سرمایه در گردش به کارخانجات تبدیلی به ویژه در شهرستان ارومیه تذکر داد.

اکبریان نماینده کرج به رئیس ‌جمهور در خصوص پیگیری انتقال زندان‌ها از کرج به تهران و یا سایر نقاط کشور تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص دستور جلوگیری از افزایش صد درصدی قیمت شن و ماسه تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ضرورت توضیح پیرامون علت عدم ساخت و تکمیل جاده‌های روستایی از جمله اینچه اولیا و کهنه جلگه در شهرستان مانه، سملقان، راز و جرگلان تذکر داد.

جعفری، سلیمی و حسینی نمایندگان بجنورد، محلات و قصر شیرین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ضرورت توضیح بابت علت اعزام زائران ایرانی به مناطق ناامن سامرا و در نتیجه آسیب دیدن و ورود تلفات جانی و مالی به آنها تذکر دادند.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص تسریع در احداث خانه‌های سازمان نیروهای مسلح به ویژه در شهرستان‌های آذربایجان غربی و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در بیمه کردن تمام کارگران ساختمانی و پرهیز از سهمیه‌بندی آنها تذکر داد.

حیدری نماینده کرمانشاه به رئیس‌ جمهور در خصوص افزایش مزد بیکاری که منجر به فروش تمام بین جوانان و افزایش آمار خودکشی بین قشر جوان جامعه شده است، تذکر داد.

ندیمی، اسفنانی نمایندگان لاهیجان و فریدن به وزیر امور خارجه در خصوص تنظیم سطح روابط و مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با کشورهای دارای دیدگاه‌ها و مواضع غیرهمسو با جمهوری اسلامی ایران، به وزرای صنعت، معدن و تجارت در جهاد کشاورزی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص رفع مشکلات و موانع رشد و نظر به بنگاه‌های کوچک و تمهیدات لازم برای تقویت توان فنی و مهندسی، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تهیه و اجرای طرح‌های شهری و جامع تفصیلی شهری و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص رعایت آراستگی سیمای کشور، جامعه و محیط سازندگی و ارزش‌های اسلامی تذکر دادند.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر امور خارجه در خصوص تقویت تعامل فرهنگی، حقوقی، سیاسی و اقتصادی با جهان به ویژه حوزه تمدن اسلامی، ایران تذکر داد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر نیرو در خصوص رسیدگی به وضعیت نابسامان آبرسانی روستاهای شهرستان چابهار به وزیر صنعت، معدن و و تجارت در خصوص تسریع در برگزار شدن سوله‌های گندم زاهدان و به وزیر صنعت، معدن و تجارت که توسط مدیر استان به نازلترین قیمت فروخته شده، تذکر داد.

احمدی نماینده نوشهر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت جذب نیرو بدون اخذ مجوز و برخورداری آزمون در ادامه کل بهزیستی مازندران تذکر داد.

نوروزی نماینده علی‌آباد کتول به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت اعطای تسهیلات بلندمدت با سود پایین در خصوص نوسازی ماشین‌آلات بخش کشاورزی مانند کمپاین، تراکتور، کودپاش و بذرپاش تذکر داد.

ابوترابی نماینده نجف‌آباد به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آبرسانی به روستاهای تیران و کرون تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص دستور تبدیل نیروهای شرکت شانل در گمرک استان ایلام تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به رئیس ‌جمهور در خصوص ضرورت لزوم تجدید نظر در نرخ خرید تضمینی گندم از کشاورزان و لزوم بررسی اخبار واردات گوشت از قطب جنوب تذکر داد.

خضری نماینده پیرانشهر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در شروع بزرگراه پیرانشهر به نقده و ساخت بیمارستان جایگزین شهرستان پیرانشهر تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه در خصوص لزوم رعایت عدالت در توزیع آب کشاورزان از زاینده‌رود بین کشاورزان تذکر داد.

جعفری نماینده خلخال به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت جلوگیری از ورود خودروهای لوکس با عنوان نیمه لوکس با هر نوع ارز و جلوگیری از خروج ارز از کشور تذکر داد.

رجبی نماینده مینودشت به وزیر بهداشت در خصوص رفع کمبود آمبولانس در شهرستان‌های کلاله و مراغه تپه که سبب بروز مشکلات فراوان برای بیماران شده است، تذکر داد.

سرقلعه نماینده لردگان به وزیر نیرو در خصوص عدم تشکیل شورای عالی آب با وجود دستور رئیس‌ جمهور تذکر داد.

قائید رحمت نماینده دورود به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در حل مشکلات کارخانه فالسیت دورود و پرداخت ۶ ماه مطالبات کارگران به اجرای طرح کمکی کارخانه برای پیشگیری از ورشکستگی آن تذکر داد.

احمدی نماینده دهلران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در پرداخت وام ازدواج جوانان تذکر داد.

دهقانی نماینده ورزقان به رئیس‌جمهور در خصوص تکمیل و تجهیز بیمارستان شهر ورزقان که در سفر اخیر خود به استان به صورت ناقص افتتاح کرد و به وزیر بهداشت در خصوص اقدام عاجل برای تکمیل و تجهیز امکانات و کادر درمانی بیمارستان شهر ورزقان تذکر داد.

محجوب و قاضی‌پور نمایندگان تهران و ارومیه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ضرورت دستور حل مشکل بازنشستگی کارگران شرکت سیمین نو اصفهان که ۲ روز است در مقابل مجلس هستند، تذکر دادند.

احمدی نماینده دهلران به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ساماندهی به وضعیت نامطلوب فضاهای مناطق روستایی کشور تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات آموزشی در سطح کشور تذکر داد.

قائدرحمت نماینده دورود و ازنا در خصوص تسریع در آبرسانی به روستاهای دورود و ازنا با توجه به مشکلات سال گذشته و تسریع در انجام مطالبات سدهای ماربره، ژانر دورود، محمودآباد، تازران و بیدستان ازنا تذکر داد.

۱۳۹۲/۳/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...